افطار هیجانی در رستوران معلق جده
 
reference
 

دهکده سیاسی: مردم عربستان برای مراسم افطاری راه جديدی را پيدا کرده اند. در رستورانی بر فراز آسمان جده با تجربه ای متنوع. اين رستوران در پنجاه متر بالاتر از شهر جده معلق است و مشتريان اين رستوران قادر به صرف افطار خود و لذت بردن از مناظر زيبا هستند.

به گزارش آسوشیتد پرس، اين رستوران که با ظرفيت سی و دو نفر است به آرامی توسط جرثقيل به سمت بالا بر فراز سواحل شهر به حالت تعليق در می آيد و شام در رستوران بر فراز آسمان سرو می شود در حالی که مشتريان به صندلی خود توسط کمربندهای حفاضی بسته شده اند مهمانداران که به مهاری بسته شده اند شام را سرو می کنند.

به گفته دکتر علی محمود، مأمور امنيتی، مهمترين مورد نگران کننده تعادل وزن در سراسر اين رستوران بود. او می گويد: مشتريان اين رستوران توسط سه کمربند حافظ به صندلی وصل می شوند، دو کمربند بر روی هر شانه و يکی در وسط پاها يشان. هر صندلی با کابل های فولادی ثابت شده است و می تواند وزنی معادل ۲۵۰ کيلوگرم را حمل کند. همه وزن در وسط ميز متمرکز شده است. ميز ثابت است و مانند يک ميزان وزنه کار می کند بنابراين اندازه چندان مهم نيست. اما چيزی که مهم است تعداد مشتريان می باشد.

برای رستوران داران به دست آوردن کسب و کار بيشتر و بالا بردن سود خود در ماه رمضان و تعطيلات پس از آن فرصت خوبی است. هزينه های غذا همراه با افزايش وعده غذا به علت ولخرجی های مشتريان برای خوردن غذاهای لذيذ و افطاری است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگی است که در مورد همه چیز اطلاعات داریم و امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و به دوستانتون و هر کسی که میشناسید معرفی کنید. در ضمن نظر دادن یادتون نره. ممنون از وقتی که گذاشتید.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع و آدرس shadow20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 32321
تعداد مطالب : 272
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Create your flash banner free online Check Google Page Rank

javahermarket

آپلود رایگان عکس
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

Free SEO Tools

Generate your flash banner free online