reference
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 

 

                                     هیچ مانعی را باور نکن

 

 

پیرمردی تنها در مینه سوتا زندگی می‌كرد. او می‌خواست مزرعه سیب‌زمینی‌اش را شخم بزند اما این كار خیلی سختی بود. تنها پسرش كه می‌توانست به او كمك كند، در زندان بود!

پیرمرد نامه‌ای برای پسرش نوشت و وضعیت را برای او توضیح داد: پسر عزیزم من حال خوشی ندارم چون امسال نخواهم توانست سیب زمینی بكارم. من نمی‌خواهم این مزرعه را از دست بدهم، چون مادرت همیشه زمان كاشت محصول را دوست داشت. من برای كار مزرعه خیلی پیر شده‌ام. اگر تو اینجا بودی تمام مشكلات من حل می‌شد. من می‌دانم كه اگر تو اینجا بودی مزرعه را برای من شخم می‌زدی ... دوستدار تو پدر

پس از چند روز پیرمرد این تلگراف را دریافت كرد: پدر به خاطر خدا مزرعه را شخم نزن من آنجا اسلحه پنهان كرده ام.

صبح روز بعد 12 نفر از مأموران اف.بی.آی و افسران پلیس محلی دیده شدند و تمام مزرعه را برای یافتن اسلحه ها شخم زدند بدون این‌كه اسلحه‌ای پیدا كنند.

پیرمرد بهت‌زده نامه دیگری به پسرش نوشت و به او گفت كه چه اتفاقی افتاده و می‌خواهد چه كند؟

پسرش پاسخ داد: پدر برو و سیب زمینی هایت را بكار، این بهترین كاری بود كه از اینجا می‌توانستم برایت انجام بدهم.

برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 

                                        هیچ مانعی را باور نکن        

 

 

 

درِ مطب دکتر به شدت به صدا درآمد. دکتر گفت در را شکستی! بیا تو. در باز شد و دخترکوچولوی نه ساله ای که خیلی پریشان بود به طرف دکتر دوید و گفت : آقای دکتر! مادرم! مادرم! و در حالی که نفس نفس میزد ادامه داد : التماس میکنم با من بیایید، مادرم خیلی مریض است. دکتر گفت : باید مادرت را اینجا بیاوری، من برای ویزیت به خانه کسی نمیروم.دختر گفت : ولی دکتر، من نمیتوانم، اگر شما نیایید او میمیرد! و اشک از چشمانش سرازیر شد. 
دل دکتر به رحم آمد و تصمیم گرفت همراه او برود. دختر، دکتر را به طرف خانه راهنمایی کرد، جایی که مادر بیمارش در رختخواب افتاده بود. دکتر شروع کرد به معاینه و توانست با آمپول و قرص، تب او را پایین بیاورد و نجاتش دهد. او تمام شب را بر بالین زن ماند، تا صبح که علایم بهبودی در او دیده شد. زن به سختی چشمانش را باز کرد و از دکتر به خاطر کاری که کرده بود تشکر کرد. دکتر به او گفت : باید از دخترت تشکر کنی، اگر او نبود حتماً میمردی! مادر با تعجب گفت : ولی دکتر، دختر من سه سال است که از دنیا رفته! و به عکس بالای تختش اشاره کرد. پاهای دکتر از دیدن عکس روی دیوار سست شد. این همان دختر بود! یک فرشته کوچک و زیبا..

فارنت: شرکت سامسونگ تبلت مبتنی بر سیستم عامل آینده مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ را در هفته آینده رونمایی خواهد کرد که این تبلت اولین همکاری سخت افزاری مایکروسافت و سامسونگ است.

تحلیلگران بر این عقیده هستند که سامسونگ به سختی در حال تلاش است تا در سیستم عامل های تلفن همراه و تبلت های خود تنوعی ایجاد کند زیرا این شرکت در حال حاضر به شدت وابسته به اندروید گوگل بوده و در حال جدال قانونی با شرکت اپل نیز است.

مدیرعامل سامسونگ در پی بروز برخی از شایعات به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت هیچ گونه علاقه‌ای به خرید پلتفرم نگون بخت شرکت هیولت پاکارد یعنی  WebOS ندارد.

تاکنون مشخص شده است که ویندوز ۸ برای تبلت‌ها تاثیر گرفته از ویندوزموبایل ۷ این شرکت بوده و دارای رابط کاربری پیشرفته و لمسی مترو و همچنین پشتیبانی کامل از USB 3.0 است.

انتظار می‌رود نسخه نسل بعدی ویندوز مایکروسافت طی ماه آینده در اختیار توسعه دهندگان این سیستم عامل قرار گیرد.

منبع:فارنت

 

امروز وقت آن رسیده است که خط کشی‌های زمین فوتبال و والیبال را فراموش کنید.خط کشی در زمین‌ بازی به این معناست که در هر زمین فقط براییک نوع بازی قابل استفاده است. اما اگر خط کشی‌ها را حذف کنیم و جایگزین دیگری برای آن‌ها پیدا کنیم، از یک زمین می‌توان برای چند بازی و ورزش مختلف استفاده کرد.

به طور حتم از خود می‌پرسید این جایگزین چه چیزی می‌تواند باشد؟

امروزه به لطف فناوری چراغ‌های  کم مصرف LED، می‌توانیم خطوطی با قابلیت پیکر‌بندی را ایجاد کنیم و محدودیتی که خطوط رنگی ایجاد می‌کنند را از میان برداریم. برای مثال هنگام بازی فوتبال  LED‌های زمین فوتبال و هنگام والیبال، LED ‌های مربوط به والیبال روشن می‌‌شوند.

 

    منبع »      itnewsway.ir


آتشفشان روزنه‌ای در سطح زمین است که سنگ‌های گداخته، خاکستر و گازهای درون زمین از آن به بیرون فوران می‌کنند. فعالیت آتشفشانی با برون‌افکنی صخره‌ها، با گذشت زمان باعث پیدایش کوه‌های آتشفشانی بر سطح زمین می‌شود. آتشفشان‌ها معمولاً در نقاطی یافت می‌شوند که ورقه‌های زمین‌ساخت، همگرایی یا واگرایی دارند.

مرژانو - دهانه آتشفشان ها را از نزدیک دیده اید؟

برچسب:, :: ::  نويسنده : amir



برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

برچسب:, :: ::  نويسنده : amir
نگاه آرین رو از توی آینه روی صورتم احساس می‌کردم که گفت تو چرا انقدر بداخلاقی سر صبحی‌؟

چون نمیخواستم بیام و تینا به زور اوردتم!

آریا در ادامه حرف من گفت منم همین طور اما آرین ول نمیکرد که اخه تو این گرم کجا بریم؟!

تینا با شکایت به ما نگاهی‌ کرد و گفت وای چقدر غر میزنین حقتون بود میزاشتیمتون خونه می پوسیدین همون جا !

برای دانلود مجله با حجم 774 کلیوبات روی تصویر مجله کلیک کنید




منبع » آی آر پی دی اف
برای دانلود مجله با حجم 653 کلیو بایت روی تصویر زیر کلیک کنید.




منبع » آی آر پی دی اف

احتمالا شما هم تا به حال نام اپلیکیشن Planetary را شنیده اید. این اپ یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار آیپد و همچنین یکی از جذاب ترین موزیک پلیر هاست. ایده جالبی که Planetary به کار بسته، این است که می توانید خواننده گان را به صورت ستاره های درخشان درون کهکشان مشاهده کنید. با کلیک روی نام هر یک از آن ها، وارد منظومه آن خواننده خواهید شد که آلبوم ها، سیاره های این منظومه اند. هر سیاره هم طبق معمول قمری دارد که در این جا آهنگ های یک آلبوم نقش قمر های آن را بازی می کنند.

 

جالب است. نه؟ با آپدیت جدید این اپلیکیشن جالب تر هم می شود. این آپدیت جدید می تواند پلی لیست های شما را هم آنالیز کند و نمایش دهد. اما مهم ترین نکته آن این است که گرافیک بهبود بسیار چشم گیری داشته. به کمک جلوه های بصری زیبا، شاید ابدا از این موزیک پلیر خسته نشوید. اگر آن را روی آیپد دو اجرا کنید، قابلیت استفاده از سنسور ژیروسکوپ هم برای شما محیا خواهد بود.

 

از دیگر ویژگی های عالی این اپلیکیشن، پشتیبانی مناسب از مولتی تسکینگ است. Planetary به خوبی با نرم افزار iPod همگام سازی می شود. در نتیجه اگر دارید آهنگی را درون آن گوش می دهید، می توانید هر لحظه که دلتان خواست اپ را ببندید و از iPod ادامه کار را دنبال کنید.

 

این اپلیکیشن رایگان بوده و با حجم 8.3 مگابایت، از اپ استور در دسترس است.

 در ادامه مطلب می توانید تصاویر بیشتری ببینید.

2.JPG

 


3.JPG

منبع:سایت نارنجی


برچسب:, :: ::  نويسنده : amir


قدم 01: وارد "Control Panel" شوید. سپس بر روی "Network Connections" کلیک کنید.



قدم 02: بر روی "Create a new connection" در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

برای ادامه کار به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

تا به حال درباره انتخاب دوربین مناسب و کیفیت دوربین های مختلف در نارنجی زیاد صحبت کردیم. اما تا به حال به صورت منسجم و کاربردی به آن نپرداخته بودیم. بخش اول این مطلب را با عنوان « چگونه یک دوربین مناسب انتخاب کنیم؟ - بخش اول: دوربین های موبایل » چندی قبل در نارنجی مطالعه کردید. حال در ادامه مطلب به بخش دوم این راهنما، یعنی دوربین های ببین و بگیر می پردازیم.


 

همانطور که بازار تلفن های هوشمند رشد کرده و بزرگ می شود، بازار دوربین های ببین و بگیر هم گسترش می یابد. تلفن ها روز به روز به ابزارهای بهتری برای عکاسی تبدیل می شوند، زیرا می توانند به اینترنت وصل شوند و برنامه های مختلفی برای کار با عکس ها دارند. چیزی که تقریبا هیچ دوربینی امکان دست یابی به آن را ندارد. خب، پس چرا به جای اسمارت فون، یک دوربین ببین و بگیر بخریم؟ بگذارید نگاهی به این موضوع داشته باشیم و ببینیم اصلا این دوربین ها برای چه تولید می شوند؟

برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

        

 


نوربرت رایتهوفر – مدیر ب ام و – در گفت و گو با روزنامه آلمانی زبان هاندل اسبلات درباره قیمت i3- خودروی الکتریکی سری پنج – گفت : قیمت این مدل از کم تر از 40هزار یورو آغاز می شود.
رایتهوفر گفت : ظرفیت تولید i3 نیز همانند خودروی مینی خواهد بود ولی در صورت نیاز به مقدار آن افزوده خواهد شد.سال گذشته حدود 30هزار دستگاه خودروی مینی در سراسر جهان به فروش رسید.
خودروی چهار سرنشین i3 برای سفرهای شهری طراحی شده و از لحاظ اندازه شبیه فولکس واگن پولو است.نیرومحرکه این خودرو از طریق یک بسته باتری که زیر کابین مسافران قرار گرفته تامین می شود ، این نوع طراحی باعث حفظ نقطه ثقل و پایایی خودرو می شود.
برد این خودروی 1250کیلوگرمی در حدود 150کیلومتر است و صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن 8ثانیه می باشد. i3 می تواند با اتصال به یک منبع برق ظرف مدت یک ساعت 80%از باتری خود را شارژ کند.

منبع :مجله ماشین
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 قد : 6.1 فوت 
وزن : 240 پوند 
محل زندگي : West Newbury, Mass. 
سال تولد : April 23, 1977 
اغاز حرفه :سال 2001
تعليم ديده شده در : UPW
فنيشر : The FU 
افتخارات : WWE Championship (defeated JBL at WrestleMania 21); U.S. Championship (2 times)



سينا كار خود را در دسته ي UPW كه يكي از زير شاخه هاي wwf است و ماله اقاي ريك باسمن هست , شروع كرد .
در UPW نام خود را Prototype قرار داد .
در 27 اوريل سال 2000 اين Prototype توانست رغيب خود Smelly را در San Diego, CA شكست دهد و UPW title را ماله خود كند .
بعد از اين اتفاق سينا يك قرارداد كوتاه مدت با wwf بست ولي در بهار سال 2001 از همين ليك به Ohio Valley Wrestling براي تمرين كردن و اماده شدن فرستاده شد.
در OVW سينا با Rico Costantino يك تيم را تشكيل داد.
در اول اكوست سال 2001 سينا با Costantino در تورنمنتي براي بدست اوردن OVW Tag Team titles شركت كردند و قهرمان شدند و صاحب اين كمربند شدند.
يك نكته ي جالب : سينا با نام Prototype در 20 فوريه سال 2002 توانست Leviathan { باتيستا كنوني } را شكست دهد و قهرمان OVW title در شهر Jeffersonville, IN شود.
سينا در 27 جوءن سال 2002 به wwe امد و اسمك دان را كه در زمان با منيجري كرت انجل بود , براي ادامه ي كارش انتخاب كرد .
در 11 جولاي سال 2002 سينا با اندرتيكر يار شد و توانست به همراه او كريس جريكو و كرت انجل را شكست دهد .
شب بعد در شهر Louisville سينا به همراه Kenny "The King" Bolin به OVW بركشت و Chris Kanyon را شكست داد .سينا در اولين PPV خود در wwe كه به نام Vengeance بود و در شهر Detroit, MI انجام شد توانست اولين Undisputed champion ان زمان يعني كريس جريكو را شكست دهد . { سره كمربند نبود }
در 25 جولاي سال 2002 در اسمك دان سينا توانست تست را مغلوب كند . 
دو هفته بعد از اين مسابقه در اسم*****ينا با ادج و ري مستريو هم تيم شد و همراه هم توانستند كريس بنوا و ادي و كرت انجل را شكست دهند.
در 27 اكتبر سال 2002 در Sheffield, England سينا توانست وال وينيس را مغلوب كند .
در 16 جوانويه سال 2003 در اسمك دان سينا با Bull Buchanan يك تيم را تشكيل داد .
سينا توانست كريس بنوا را در 17 اوريل سال 2003 شكست دهد تا بتواند در Backlash بر سر كمربند قهرماني WWE Champion مسابقه انجام دهد .
در Judgment Day سال 2003 سينا به همراه Chuck Palumbo و Johnny Stamboli توانستند برايان كندريك و رينو و كريس بنوا را مغلوب كنند .
در 17 جولاي سال 2003 جان سينا توانست در Yokohama, Japan بيلي كان را شكست دهد
در Survivor Series سال 2003 سينا در غالب تيم انجل كه متشكل بود از { انجل , برادشاو , سينا , بنوا , هاردكور هالي } توانست بر تيم لزنر كه متشكل بود از { بروك لزنر , البرت , ناتهان جونز , مت موركان و بيك شو } غلبه كند .
در Wrestlemania XX كه در شهر New York, NY انجام شد سينا توانست بيك شو را مغلوب كند و كمربند United States Champion را بدست اورد .
در Judgment Day سال 2004 سينا از كمربند خود يعني United States Champion در مقابل رنه دوبري دفاع كند .
در Great American Bash سال 2004 سينا در مسابقه four way elimination match كه بين او , بوكر تي , روب وان دام و رنه دوبري توانست باز از كمربند خود دفاع كند .
در 8 جولاي سال 2004 بود كه كرت انجل منيجر وقت اسمك كمربند جان سينا را از وي كرفت و يك مسابقه best of five series بين او و بوكر تي سره اين كمربند قرار شد كه انجام شود .
در Summerslam سال 2004 سينا در اولين مسابقه از best of five series توانست بوكر تي را شكست دهد .
در No Mercy سال 2004 كه در شهر E. Rutherford, NJ در مسابقه أخر از best of five series توانست بوكر تي را شكست دهد و دوباره كمربند United States Champion را بدست اورد.
در Survivor Series سال 2004 سينا اين در غالب تيم ادي كه متشكل بود از { ادي , سينا , وان دام و بيك شو } توانست بر تيم انجل كه متشكل بود از { كرت انجل , كارليتو , مارك جيندراك , لوتر رينكز } غلبه كند .
در 16 نوامبر سال 2004 در اسمك دان شهر Dayton, OH سينا توانست كمر بند United States Champion را از كارليتو دوباره بستاند .
در Armageddon سال 2004 سينا در يك مسابقه street fight توانست Jesus { رفيق كارليتو } را شكست دهد و از كمربند خود دفاع كرد 
در No Way Out سال 2005 سينا توانست كه كرت انجل را شكست دهد و جواز مسابقه براي كمربند WWE CHAMPION را در مقابل جي بي ال در Wrestlemania XXI بدست اورد.
در Wrestlemania 21 كه در Los Angeles, CA انجام شد سينا توانست جي بي ال را شكست دهد و كمربند WWE CHAMPION را بدست اورد .
در Judgment Day سال 2005 سينا توانست در مسابقه I Quit مقابل جي بي ال به برتري رسيده و از كمربند خود دفاع كند .
در 6 جوين سال 2005 در فصل نقل و انتقالات اولين انتخاب اريك بيشاف براي راو بود .
در Vengeance سال 2005 سينا توانست جريكو و كريستين را مغلوب كند و از كمربندش دفاع كند .
در Summerslam همون سال سينا بازهم كريس جريكو را شكست داد و از كمربندش دفاع كند 
در Taboo Tuesday سال 2005 سينا توانست شان مايكلز و كرت انجل را شكست دهد و بازهم از كمربندش دفاع كند .
در Survivor Series سال 2005 در مسابقه اي كه خسرو ديوي داور ان بود سينا باز كرت انجل را شكست داد و از كمربندش دفاع كرد .
در New Year's Revolution سينا توانست در مسابقه ي elimination chamber كه كريس مسترز , كارليتو , كرت انجل , كين و شان مايكلز به برتري برسد اما بعد از مسابقه ادج با استفاده از ماني بانك خود يك مسابقه سر كمربند با سينا خسته داد كه ادج اون بازي را برد و كمربند WWE CHAMPION بعد از مدت ها از سينا كرفته شد .
اما در Royal Rumble سال 2006 سينا در Miami, FL توانست ادج را شكست دهد و دوباره كمربند زيبايش را بدست اورد.
در Wrestlemania 22 هم توانست Triple H را شكست دهد .
در BackLash 2006 هم توانست HHH و Edge را ببرد و کمربند را حفظ کند.
این هم افتخاراتش:



افتخارات:
او يك بار كمربندUPW Heavyweight titleو يك بار كمربندOVW Heavyweight titleرو داشته.
او همچنين چند وقت به همراه يارش يعنيRico ConstantinoكمربندOVW Southern Tag Team titles رو داشته.
در14مارچ2004در رسمنيا20 با شكست دادن حريف خود يعنيBig Show توانست كمربندWWE United States title رو بگيره.
در3آكتبر2004 در نو مر30 با شكست دادن حريف خود يعنيBooker Tتوانست كمربندWWE United States title رو بگيره.
در19نوامبر2004 در اسمك دان با شكست دادنCarlito Cool توانست كمربندWWE United States title رو بگيره.
در3آپريل2005در رسمنيا21 با شكست دادن حريف خود يعنيJohn Bradshaw Layfield توانست كمربندwweرو بگيره.
در رويال رامبل2006 رخ داد.او با شكست دادن حريف خود يعنيEdgeتوانست كمربندwweرو بگيره.
او به جاي تريپل اچ با شان مايل صاحب کمربند تگ تيم راو شد.
و در بکلش 2007دز بازي 4 نفره بين رندي اورتون ادج شان مايکل توانست کمريند خود را حفظ کند.
و در جادجمنت دي 2007 توانست گريت خالي را شکست دهد و همچنان صاحب کمربند. 
ودر one nighte Stand 2007 نيز تونست باز هم گرت خالي رو شکست دهدو همچنان صاحب کمربند. 
ودر Vengeance2007 هم تونست تو Challeng Match بازي رو به سود خودش تموم
در امریکن باش هم بابی لشلی رو برد
چند روز دیگه هم با رندی اورتون در سامر اسلم بازی دارد
________________________________________
اینم یه خلاصه از همش
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــ
نام اصلي:John Felix Anthony Cena
لقب:John Cena
تاريخ تولد:23آپريل1977
محل تولد:West Newbury, Massechusettes
وضعيت:مجرد
قد:6'3"
وزن:260 lbs

محل تعليم:Ultimate Univercity
تاريخ ورود به كشتي كچ:2001
لقبهاي ديگر: Prototype (UPW)......Doctor of Thugganomics 
حركت پاياني:
The STF-U Submission
FU/Thuganomics 101

~(Modified Death Valley Driver)
The Proto-Bomb (in OVW)
aka The Killswitch (in WWE)
حركتهاي مورد علاقه كه زياد استفاده ميكنه:
You Can't See Me Stalling Suplex
Protoplex/Killswitch/Freestyle
Five Knuckle Shuffle
Dropkick
Elbow Smash
Rapper Punch
The Throwback (Running Neck Snap)
Missile Dropkick
Running Corner Attack
Spinebuster
Steel Chain Attack
Swinging Fishermanbuster
The Throwback (Running Neck Snap)
Pump It Up

دشمنان:
Chris Jericho
Billy Kidman
Brock Lesnar
The Undertaker
Eddie Guerrero
Chris Benoit
A-Train
Paul Heyman
The Big Show
Booker T
Kenzo Suzuki 
Rene Dupree
Carlito Carribbean Cool 
Jesus
Orlando Jordan
John Bradshaw Layfield
Kurt Angle
Edge w/Lita
Triple H
Umega
The Great Khali
Batista

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگی است که در مورد همه چیز اطلاعات داریم و امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و به دوستانتون و هر کسی که میشناسید معرفی کنید. در ضمن نظر دادن یادتون نره. ممنون از وقتی که گذاشتید.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع و آدرس shadow20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 259
بازدید کل : 32355
تعداد مطالب : 272
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


Create your flash banner free online Check Google Page Rank

javahermarket

آپلود رایگان عکس
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

Free SEO Tools

Generate your flash banner free online