reference

ساعت مچی که در تصویر زیر مشاهده می کنید طرح یک ایده نو برای نمایش زمان است. این ساعت دارای دو مدار حلقوی برای نمایش زمان است یک حلقه ساعت و یک حلقه دقیقه را نشان می دهد و دمای این دو حلقه با هم تفاوت دارد حلقه ی نمایش ساعت گرمتر از حلقه نمایش دقیقه است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org

منبع : آبشاران

فکر می‌کنم باید دیگر کم کم خود را آماده ورود به مرحله بعدی در نسل فلاش مموری‌ها کنیم و دیگر باید بر روی ترابایت فلاش مموری با دوستان خود کل کل کنیم زیرا اولین فلاش مموری با ظرفیت ۲ ترابایت تا چندی دیگر عرضه می‌شود.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

این فلاش مموری که به نازکی ناخن انگشتان شما است دارای ظرفیتهای مختلفی از ۱۶ گیگابایت تا ۲ ترابایت است و به نظر می‌رسد باید خود را آماده خرج کردن دلارهای زیادی برای بدست آوردن این گجت با ظرفیت باورنکردنی کنیم.

شرکت تایوانی ترنسند که این فلاش مموری را با کمک موسسه تحقیقات صنعتی تایوان تولید کرده است امیدوار است با این محصول فوق العاده دوباره به صدر جدول رقابت بازگردد. این محصول که Transcend Thin Card نام گرفته است دارای پشتیبانی از استاندارد USB 3.0 نیز است و هنوز در باره زمان و قیمت احتمالی آن سخنی به میان نیامده است.

منبع : فارنت

موج‌سواری یا سرفینگ، از ورزش‌های روی آب است که در سال ۱۹۵۰ به عنوان یک ورزش معرفی شد و در این سال اولین تخته (بورد) سبک وزن اختراع شد. بعضی از ورزشکاران بدون تخته روی امواج شنا می‌کنند که مشکل‌تر از بقیه است. 

هانتینگتون بیچ (Huntington Beach) یکی از شهرهای شهرستان اورنج در ایالت کالیفرنیای امریکا است که از سوی جنوب غربی بر کرانه اقیانوس آرام جای گرفته است. این شهر در شمال غربی با شهر سیل بیچ، در شرق با شهر کاستا مسا، در جنوب شرقی با نیوپورت بیچ، در شمال با شهر وست‌مینستر و از سمت شمال شرقی با فانتین والی همسایه است. هانتینگتون بیچ بخاطر ساحل طولانی‌اش (۱۳۷ کیلومتر)، آب و هوای معتدل، منطقه برتر موج‌سواری امریکا و دنیا شناخته شده ‌است که سپتامبر امسال هم در هانتینگتون بیچ کالیفرنیا این مسابقه هیجان انگیز با شرکت علاقه مندان برگزار شد که این رویداد حامل پیامی عبارت از به رسمیت شناختن تفریحات آبی و ساحلی و گوشزد نمودن به پرهیز از آلودگی های دریایی نیز بود …



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


آغاز پروژه جدید نوکیا برای تولید گوشی‌های خورشیدی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

کسانی که در کشورهای آفتابی زندگی می‌کنند احتمالا به این فکر افتاده‌اند که شارژ خورشیدی روشی عالی و دوستدار محیط زیست برای شارژ کردن تلفن همراه است. در برخی مناطق، جریان برق پایدار در دسترس نیست، بنابراین این روش جایگزین می‌تواند بسیار جذاب باشد. نوکیا که همیشه مشتاقانه می‌خواهد پایداری گوشی‌هایش را ارتقا دهد، بررسی مقدماتی جدیدی آغاز کرده تا ببیند آیا می‌تواند یک گوشی خورشیدی به حقیقت بپیوندد.

سالهاست تبلیغات محصولات خورشیدی بسیاری در بازار وجود داشته است. اما همه این محصولات حجیم بوده و کارایی مناسبی نداشتند. علاوه بر این، محصولات خورشیدی در شرایط نامناسب جوی کار نمی‌کردند. اما اکنون همه چیز تغییر کرده است: مطالعات مقدماتی نوکیا به دنبال امکان عملی شدن پنل‌های شارژ خورشیدی در گوشی کاربران و کنترل انرژی با گوشی‌های مورد آزمایش از قطب شمال تا استوا است.

کریستینا کرونن که سرپرستی این پروژه را بر عهده دارد می‌گوید با وجود اینکه سودمندی پنل‌های خورشیدی روی سقف ساختمان‌ها و غیره تاکنون به خوبی ایجاد شده است، ما هنوز به خوبی نمی‌دانیم که آیا آنها احتیاجات کاربران موبایل را فراهم می‌کنند یا خیر:

«هیچ کمبودی در اطلاعات انرژی خورشیدی برای نصب دائم وجود ندارد، اما ما نمی‌دانیم چه میزان از آن باید موارد استفاده گوناگون از موبایل‌ها جمع‌آوری شود. به همین دلیل است که ما برای کاربران گوشی‌های خورشیدی مهیا می‌کنیم که دارای یک ضبط‌کننده مانند جعبه سیاه هواپیماست تا دسترسی به انرژی خورشیدی را در زندگی واقعی ایجاد کند.»

اما تکلیف کسانی که در کشورهایی با منابع کم از تابش نور خورشید زندگی می‌کنند چیست؟ یا کسانی که وقتی گوشی خود را لازم ندارند آن را بیشتر در جیب یا کیفشان قرار می‌دهند؟ مَتی نسکالی، مدیر فنی این پروژه می‌گوید این افراد هنوز هم می‌تواند از شارژ خورشیدی استفاده کنند:

شارژ با قدرت کم از یک منبع نیرو که جریان انرژی پایداری ندارد برداشت انرژی نام دارد. استفاده از یک پنل خورشیدی کوچک برای شارژ باتری نمونه بارزی از کنترل انرژی است، زیرا نیروی موجود به میزان زیادی به شرایط جوی و نوع استفاده بستگی دارد. نیروی شارژ معمولی نمی‌تواند در پنل‌های خورشیدی کوچک به کار گرقته شود، اما استفاده از فناوری برداشت انرژی، هر ذره از نیروی خورشیدی را که در دسترس قرار می‌گیرد می‌تواند در باتری جمع‌آوری کند.

هم اکنون ۴ کاربر برای این آزمایش درنظر گرفته شده‌اند. آنها در کنیا، بالای مدار قطب شمال در فنلاند، در یک کمپ اکتشافی در سوئد، در قایقی که دور دریای بالتیک در حال سفر است ساکن هستند. آنها از یک گوشی نوکیا C1-02 استفاده می‌کنند که باتری پشت آن با یک پنل خورشیدی و دستگاه ضبط اطلاعات برای گزارش کارایی تجهیزات، تغییر داده شده است.

منبع : گویا آی تی

شرکت ژاپنی شارپ مدل‌های جدید ۶۰ و ۷۰ اینچی وایت‌برد هوشمند خود را که برپایه ال‌سی‌دی‌های صفحه لمسی کار می‌کنند به بازار ژاپن عرضه کرد. این وایت‌بردهای هوشمند قابلیت نمایش تصاویر ویدیوئی، عکس و اطلاعات رایانه‌ای را با بیشترین کیفیت بر روی خود دارند و به دلیل استفاده از بالاترین حساسیت صفحات لمسی برای استفاده در ادارات و کلاس‌های درس ایده‌آل به نظر می‌رسند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

در مدل ۷۰ اینچی این وایت‌برد هوشمند (PN-L702B) که ۳۰ درصد بزرگتر از مدل قبلی این محصول است. جزئیات به نمایش درآمده در این محصول به وضوح از فاصله دور مشخص هستند و وقتی این وضوح با فناوری قلم دیجیتال شارپ ترکیب می‌شود، این دو مدل جدید به راحتی می‌توانند به عنوان یک وایت‌برد الکترونیکی هوشمند نیز به کار گرفته شوند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

در این وایت‌بردهای هوشمند که بر روی یک پایه نصب شده‌اند کاربران می‌توانند نقش‌ها و عبارات مورد نظر خود را با استفاده از قلم دیجیتال به طور مستقیم بر روی صفحه ترسیم کنند و حتی اندازه تصاویر موجود بر روی صفحه را کاهش و یا افزایش داده و حتی آنها را از یک صفحه به صفحه دیگر جابجا کنند.

گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org

شرکت شارپ در صفحات ال‌سی‌دی این دو مدل جدید (PN-L702B/PN-L602B) از فناوری انحصاری UV2Aو همچنین فناوریLED Backlight به منظور افزایش کیفیت تصاویر به همراه مصرف انرژی پائین بهره برده است.

در این محصول همچنین با استفاده از نرم‌افزار MFPs کاربر قادر است اسناد کاغذی اسکن شده را به صورت مستقیم بر روی صفحه لمسی نمایش دهد و حتی تمامی محتویات نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش را مستقیما پرینت بگیرد و یا آن را در قالب فرمت‌های مختلف در رایانه خود ذخیره کرده و یا به دیگران از جمله حاضران در جلسه ارسال نماید. این وایت‌بردهای هوشمند همچنین قادر به ارتباط با صفحات لمسی دیگر و تبلت‌ها نیز هستند.

منبع : فارنت

پاناسونیک سبک ترین عینک سه بعدی دنیا را معرفی کرد 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

امروز پاناسونیک سبک ترین عینک سه بعدی دنیا را معرفی کرد. این عینک که TY-EW3D نام دارد 26 گرم وزن داشته و با اختلاف 1 گرم عنوان سبک ترین عینک سه بعدی را از آن خود کرده است. باتری این عینک نیز نوع خاصی است که عمر بیشتری نسبت به رقبایش دارد. در ادامه مشخصات کامل تر این عینک را مشاهده می کنید.

TY-EW3D یک گرم از رقیبان 27 گرمی خود سبک تر است. باتری جدیدی که در این عینک استفاده شده پس از 30 دقیقه شارژ شدن، می تواند بالای 25 ساعت عمر کند. ولی اگر آن را تنها 2 دقیقه شارژ کنید می توانید یک فیلم کامل را با آن مشاهده کنید. چراکه عمر باتری این عینک به ازای 2 دقیقه شارژ، حدود 3 ساعت است. هنوز قیمت دقیق و زمان عرضه این محصول به بازار مشخص نیست.

منبع : زومیت

برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

آی پدی برای نابینایان

تبلت ها امروزه محبوبیت زیادی دارند و به ابزاری محبوب و همه گیر برای اموری همچون سرگرمی، ارتباطات ، مالتی مدیا و کاربردی تبدیل شده است.پیشتاز و پیش قراول تبلت ها ، آی پد اپل است که با ظهور آن تحولی عظیم در دنیای تبلت ها بوجود آورد. ipad آنقدر محبوب است تا لوازم جانبی بیشماری توسط شرکت های مختلف جهت سهولت در کارایی و یا افزایش کاربرد آن ارایه می شود. جیسون دی الساندرو طراحی خوش فکر است که ابزاری ساخته است تا نابینایان هم بتوانند از آی پد بهره مند شوند و در استفاده از آن مشکلی نداشته باشند. Omnifier در واقع پوشش و کسیس است که برای آی پد طراحی شده و آی پد در آن قرار گرفته و نیمی از صفحه ipad توسط omnifier که می توان از آن بعنوان صفحه کلیدی که از خط بریل در آن استفاده شده نام برد پوشانده می شود تا علاوه بر اینکه از آی پد محافظ میکند بواسطه کیبرد خود استفاده از آن را برای نابینایان سهولت بخشد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

چنانچه این دستگاه به مرحله تولید رسد علاوه بر ipad برای سایر تبلت ها هم می توان طراحی و ساخته شود و با توجه به اقبال نابینایان از آن نقش، تبلت ها می توانند عصای سفید را بعنوان راهبر ایفا نمایند.

منبع : 1 آی تی بلاگ

برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

شانس یکبار در خونه ادم رو میزنه

ولی بد شانسی دستش رو از رو زنگ ور نمیداره

بدبختی هم که کلید داره هر وقت بخواد میاد تو !

اینه زندگی ما !

.

.

.

اس ام اس خنده دار

از کنار هیچ پیرزنی بی تفاوت نگذر شاید زلیخای آینده تو باشد !

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

والمنتخبین فی رجال هذه کت و الشلوار !

و هن نساء هما لا ینتخبون ۵۰۰  لباس فی الکمد !

(و برای مردان آپشنی قرار دادیم به نام کت‌شلوار در حالی که

زنان تا روز قیامت از خود می‌پرسند حالا چی بپوشند ! )

.

.

.

پیامک خنده دار

دو خصوصیت فقط و فقط تو رانندگی بانوان دیده میشه

۱ – راه نمیرن !

۲ – راه نمیدن !

.

.

.

اس ام اس جوک

درخواست حیف نون از نامزدش !

مرا دوست بدار  اندکی ، ولی خَرَکی !


برچسب:, :: ::  نويسنده : amir
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی رهبری به نام فدای سرت با ۴ کیفیت متفاوت . . .

 

همكاري فارس كيدذ و تهران موزيك

]]>



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای غزل به نام با تو خوبه با ۴ کیفیت متفاوت …

 

همكاري فارس كيدذ با تهران موزيك

]]>



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

عکس های جدید و فوق العاده زیبا با موضوع Beautiful Wallpapers#4 باکیفیت HD

 

 JPG45  | ~517x700 | 8 Mb

با لینک مستقیم و 7 سرورکمکی. پیشنهاد می کنم از دست ندیـد

]]>



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

عکس های جدید و فوق العاده زیبا با موضوعS0xy G0rls Wallpapers Bonus باکیفیت HD

 

 

130 Pics | JPG |45.5 MB

با لینک مستقیم و 6 سرورکمکی. پیشنهاد می کنم از دست ندیـد

]]>



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

عکس های جدید و فوق العاده زیبا با موضوعPhoto Gallery - Fashion 1  باکیفیت HD

 

240 JPG | ~800x1236 | 103 Mb

با لینک مستقیم و 6 سرورکمکی. پیشنهاد می کنم از دست ندیـد

pic-baran

]]>



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

موزیک ویدیو جدید و فوق العاده زیبای تهم به نام دنیا ... Exclusive

( بهمراه دمو آلبوم جدید تهم - امروز منتظر آلبوم جدید تهم از تهران موزیک باشید )

 

]]>



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگی است که در مورد همه چیز اطلاعات داریم و امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و به دوستانتون و هر کسی که میشناسید معرفی کنید. در ضمن نظر دادن یادتون نره. ممنون از وقتی که گذاشتید.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع و آدرس shadow20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 32324
تعداد مطالب : 272
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


Create your flash banner free online Check Google Page Rank

javahermarket

آپلود رایگان عکس
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

Free SEO Tools

Generate your flash banner free online