reference
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

عکس ها در حال لود شدن میباشند...  شکیبا باشید!
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.
 


شکلک های بامزه کودکان



ادامه مطلب ...

همان طور که انتظار می رفت، مایکروسافت ۵۰۰۰ دستگاه از کامپیوترهای لوحی سامسونگ سری ۷ را به صورت ویژه عرضه کرده است تا سیستم عامل جدید خود را به صورت پیش نمایشی، معرفی کند.

این تبلت ۱۱٫۶ اینچی برای استفاده از سنسورها در محیط سیستم عامل جدید خود، آپگرید شده است. UEFI (جایگزین BIOS در مادربوردهای قدیمی تر است) جدید آن بوت کردن سیستم عامل از حافظه ی دیسک حالت جامد (SSD) داخلی با ظرفیت ۶۴ گیگابایت را در کمتر از ۳ ثانیه را ممکن میسازد!

برای دسترسی دائم به اینترنت نیز هر دستگاه به همراه سرویس اینترنت بی سیم نسل سوم (یا ۳G) با حجم ۲ گیگابایت در ماه برای تمام سال آینده عرضه میشود. ویندوز ۸ یک مد جدید به اسم متصل در حالت استندبای دارد که در این حالت در حالی که دستگاه خاموش و ساکت است، گاهی بیدار شده و با دسترسی به اینترنت خود را آپدیت می کند.

این تبلت شبیه دیگر مدل های سری ۷ است، صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل دارد که از لمس با انگشت و هچنین خودکار لمسی پشتیبانی می کند. یک پردازنده با ولتاژ پایین از سری Core i5 در کنار ۴ گیگابایت حافظه ی RAM در آن مورد استفاده قرار گرفته است. خروجی HDMI یا جایگاه کارت حافظه ی microSD و پورت USB نیز روی آن دیده می شود.

تبلت جدید برای کاربردهای نرم افزار نویسی و برای رفع باگ از نرم افزارهای سخت افزاری که شبیه نرم افزارهای پشتیبانی شده هستند، عرضه میشود. طبق اظهارات مسئولین مایکروسافت در نمایشی که برای عرضه ی ویندوز ۸ ترتیب داده شد، تبلت هایی که از پردازنده های ARM استفاده می کنند دارای بازدهی بهتری نسبت به مدل های دارای پردازنده های اینتل هستند.

در حال حاضر طراحی مرجع و اصلی تبلت های دارای ویندوز ۸ نسبت به تبلت هایی با سیستم عامل اندروئید یا iOS ، بیشتر به کامپیوترهای شبیه هستند. مایکروسافت هنوز کار خود در مورد ویندوز ۸ را به اتمام نرسانده و احتمالا اطلاعات بیشتری نیز تا اوایل سال بعدی در مورد آن منتشر نخواهد کرد.

منبع:گویا آی تی


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

One song can spark a moment
یک آهنگ می تواند لحظه ای جدید را بسازد

One flower can wake the dream
یك گل میتواند بهار را بیاورد

One tree can start a forest
یك درخت می تواند آغاز یك جنگل باشد

One bird can herald spring
یك پرنده می تواند نوید بخش بهار باشد



ادامه مطلب ...


 
 گشایش نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت 2011


نمایشگاه بین‌المللی خودرو در فرانکفورت که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، پراهمیت‌ترین نمایشگاه در نوع خود به شمار می‌رود و در این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۵ ماه سپتامبر، بیش از 1000 شرکت فعال در عرصه‌ خودروسازی و محصولات خودرو از ۳۲ کشور جهان دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. امسال نیز بیش از هزار غرفه‌گذار از 32 کشور جهان از جمله ۷۵ شرکت خودروسازی در مساحتی بالغ بر 235 هزار متر مربع در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2011 حضور دارند.

شرکت های اتومبیل سازی که بعلت بحران اقتصادی در جهان دوران سختی را می گذرانند، در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۰ مدل جدید از خودروهای خود را عرضه مینمایند. این در حالیست که افت فروش اتومبیل در امریکا و اروپا که از بحران اقتصادی امسال ناشی میشود، صنایع اتومبیل سازی را در بین متضرر ترین سکتور ها قرار داده است بطوریکه شصت و چهارمین نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، درب های خود را در یک چنین شرایطی باز کرده است.

به گفته‌ی ماتیاس ویسمان، رئیس اتحادیه صنایع خودروسازی آلمان، میزان فروش اتومبیل در جهان در سال جاری ۶ درصد افزایش خواهد یافت. شعار امسال نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت که هر دوسال یکبار بطور متناوب با نمایشگاه پاریس ترتیب می یابد ، " آینده استاندارد خواهد شد" میباشد. فضای نمایشگاه امسال 25 درصد از نمایشگاه دو سال پیش بزرگتر است. برگزارکنندگان پیش‌بینی می‌کنند که بیش از ۸۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند. محوریت اصلی نمایشگاه قبلی خودروی فرانکفورت با خودروهای برقی بود. پیش‌بینی شده است در نمایشگاه امسال نیز خودروهای برقی و هیبریدی حضور چشمگیری داشته باشند.



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




ادامه مطلب ...

 شعر طنز : نبرد رستم و جومونگ

کنون رزم جومونگ و رستم شنو، دگرها شنیدستی این هم شنو

به رستم چنین گفت اون جومونگ!

ندارم ز امثال تو هیچ باک
که گر گنده ای من ز تو برترم
اگر تو یلی من ز تو یلترم

رستم انگار بهش برخورد، یهو قاطی کرد و گفت:

منم مرد مردان ایران زمین
ز مادر نزادست چون من چنین
تو ای جوجه با این قد و هیکلت
برو تا نخورده است گرز بر سرت

جومونگ چشماشو اونطوری گشاد کرد و گفت:

تو را هیچ کس بین ایرانیان
نمی داندت چیست نام و نشان
ولی نام جومونگ و سوسانو را
همه میشناسند در هر مکان
تو جز گنده بودن به چی دلخوشی
بیا عکس من را به پوستر ببین
ببین تی وی ات را که من سوژشم
ببین حال میدن در جراید به من
منم سانگ ایل گوکه نامدار
ز من گنده تر نامده در جهان
تو در پیش من مور هم نیستی
کانال ۳ رو دیدی؟ کور که نیستی

در اینحال رستم پهلوان، لوتی نباخت و شروع به رجز خوانی کرد:

چنین گفت رستم به این مرد جنگ
جومونگا ! تویی دشمنم بی درنـگ
چنان بر تنت کـــوبم ایـــن نعلبکی
که دیگر نخواهی تو سوپ، آبــکی
مگـــر تو نـــدانی که مـن کیستم؟
من آن (تسو) سوسولت! نیستم
منم رستم، آن شیر ایــران زمین
(بویو) کوچک است در نگاهم همین

بعد از رجز خوانی رستم پهلوان، جومونگ از پشت تپه ای که آنجا پنهان شده بود آمد:

جومونگ آمد از پشت تل سیاه
کنارش(یوها) مــادر بی گنـاه!
بگفت:هین! منم آن جومونگ رشید
هم اینک صدایت به گوشــم رسید
(سوسانو) هماره بود همسرم
دهــم من به فرمان او این سرم
چون او گفته با تو نجنگم رواست
دگر هر چه گویم به او بر هواست!

و بعد از حرفهای جومونگ درد دل رستم آغاز گردید:

و این شد که رستم سخن تازه کرد
که حرف دلش گفت (پس کو نبرد؟!)
بگفت ای جومونگا که حرف دل است
که زن ها گـــرفتند اوضــاع به دست
که ما پهلوانیم و این است حالمان
که دادار باید رسد بر دل این و آن!

و اینچنین شد که دو پهلوان همدیگر را در آغوش گرفتند و بر حال خود گریه سر دادند:

بگذار تا بگرییم چون ابر در بهــــــاران
کز سنگ ناله خیزد بر حال ما جوانان!

برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 اثبات خدا به روش انیشتین 

استاد با اين سوال شاگردانش را به يك چالش ذهني کشاند:آيا خدا هر چيزي که وجود دارد را خلق کرد؟

شاگردي با قاطعيت پاسخ داد:"بله او خلق کرد"
استاد پرسيد: "آيا خدا همه چيز را خلق کرد؟"
شاگرد پاسخ داد: "بله, آقا"
استاد گفت: "اگر خدا همه چيز را خلق کرد, پس او شيطان را نيز خلق کرد. چون شيطان نيز وجود دارد و مطابق قانون که کردار ما نمايانگر صفات ماست , خدا نيز شيطان است!"
شاگرد آرام نشست و پاسخي نداد. استاد با رضايت از خودش خيال کرد بار ديگر توانست ثابت کند که عقيده به مذهب افسانه و خرافه اي بيش نيست.
شاگرد ديگري دستش را بلند کرد و گفت: "استاد ميتوانم از شما سوالي بپرسم؟"
استاد پاسخ داد: "البته"

شاگرد ايستاد و پرسيد: "استاد, سرما وجود دارد؟"
استاد پاسخ داد: "اين چه سوالي است البته که وجود دارد. آيا تا کنون حسش نکرده اي؟ "
شاگردان به سوال مرد جوان خنديدند.
مرد جوان گفت: "در واقع آقا, سرما وجود ندارد. مطابق قانون فيزيک چيزي که ما از آن به سرما ياد مي کنيم در حقيقت نبودن گرماست. هر موجود يا شي را ميتوان مطالعه و آزمايش کرد وقتيکه انرژي داشته باشد يا آنرا انتقال دهد. و گرما چيزي است که باعث ميشود بدن يا هر شي انرژي را انتقال دهد يا آنرا دارا باشد. صفر مطلق نبود کامل گرماست.
تمام مواد در اين درجه بدون حيات و بازده ميشوند. سرما وجود ندارد. اين کلمه را بشر براي اينکه از نبودن گرما توصيفي داشته باشد خلق کرد." شاگرد ادامه داد: "استاد تاريکي وجود دارد؟"
استاد پاسخ داد: "البته که وجود دارد"
شاگرد گفت: "دوباره اشتباه کرديد آقا! تاريکي هم وجود ندارد. تاريکي در حقيقت نبودن نور است. نور چيزي است که ميتوان آنرا مطالعه و آزمايش کرد.
اما تاريکي را نميتوان. در واقع با استفاده از قانون نيوتن ميتوان نور را به رنگهاي مختلف شکست و طول موج هر رنگ را جداگانه مطالعه کرد. اما شما نمي توانيد تاريکي را اندازه بگيريد.
يک پرتو بسيار کوچک نور دنيايي از تاريکي را مي شکند و آنرا روشن مي سازد. شما چطور مي توانيد تعيين کنيد که يک فضاي به خصوص چه ميزان تاريکي دارد؟ تنها کاري که مي کنيد اين است که ميزان وجود نور را در آن فضا اندازه بگيريد. درست است؟ تاريکي واژه اي است که بشر براي توصيف زماني که نور وجود ندارد بکار ببرد."
در آخر مرد جوان از استاد پرسيد: "آقا، شيطان وجود دارد؟"
زياد مطمئن نبود. استاد پاسخ داد: "البته همانطور که قبلا هم گفتم. ما او را هر روز مي بينيم. او هر روز در مثال هايي از رفتارهاي غير انساني بشر به همنوع خود ديده ميشود. او در جنايتها و خشونت هاي بي شماري که در سراسر دنيا اتفاق مي افتد وجود دارد. اينها نمايانگر هيچ چيزي به جز شيطان نيست."
و آن شاگرد پاسخ داد: شيطان وجود ندارد آقا. يا حداقل در نوع خود وجود ندارد. شيطان را به سادگي ميتوان نبود خدا دانست. درست مثل تاريکي و سرما. کلمه اي که بشر خلق کرد تا توصيفي از نبود خدا داشته باشد. خدا شيطان را خلق نکرد. شيطان نتيجه آن چيزي است که وقتي بشر عشق به خدا را در قلب خودش حاضر نبيند. مثل سرما که وقتي اثري از گرما نيست خود به خود مي آيد و تاريکي که در نبود نور مي آيد.

نام مرد جوان يا آن شاگرد تيز هوش چيزي نبود جز ، آلبرت انيشتن
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 به عکس نگاه کنید و بعد پلک بزنید.

 عکس   عکس جدید و دیدنی از خطای چشم عجیب انسان !


دوقلوهای منتخب سراسر جهان

معمولا به دو فرزندى که با فاصله ی تولد کوتاهى از یک مادر به دنیا مى‌آیند دوقلو می گویند که هر ساله چیزی حدود 90.000 دوقلو در جهان به دنیا می آیند. حتی هر ساله در این رابطه فستیوال هایی نیز در کشورهای مختلف برگزار میشود تا پیام پیوند صمیمیت بین دوقلوها را بگوش جهانیان برسانند. در این ایمیل مجموعه ای از تصاویر 60 دوقلو را مشاهده می کنید که نمونه ای از هزاران دوقلوی ساکن در این دنیای پهناور است.



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




ادامه مطلب ...

Google

 Google

میانبرها (Shortcuts) تاثیر بسیاری در سرعت بخشیدن به ارسال دستورات و انجام امور دارند. با استفاده از میانبرها نیازی به انتخاب منوهای مختلف توسط ماوس و کی برد نخواهید داشت و امور را با سرعت بسیار بیشتری انجام خواهید داد. اما بزرگترین مشکل در استفاده از میانبرها به خاطر سپردن آنها است که گوگل این مشکل را حل کرده است و اگر از سرویس های مختلف این شرکت شاملGmail, Calender و Google Reader استفاده می کنید تنها کافی است میانبر "؟" را به خاطر بسپارید.

اگر در یکی از سرویس های گوگل کلید علامت سئوال "؟" را برروی کی برد فشار دهید لیست تمام میانبرهای نرم افزار نشاده داده می شود برای استفاده از میانبرها ابتدا می بایست قابلیت استفاده از آنها را فعال کنید برای این کار کافی است برروی لینک Enable در مقابل Keyboard shortcuts are enabled کلیک کنید.


برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

بازار تبلت های اندرویدی اکنون بیش از هر زمان دیگری داغ شده است. هر ماه چند مدلی به بازار می آیند و رقابت شدیدی در جریان است. از این بین، تبلت های سامسونگ به عنوان یک رقیب جدی برای آیپد تلقی شده و از نمونه های موفق تبلت های اندروید محسوب می شوند. ترکیب سخت افزار مناسب و نرم افزار به روز، فرمولی است که سامسونگ برای موفق شدن در پیش گرفته است. این شرکت تبلت گلکسی 8.9 را به منظور بررسی در اختیار نارنجی قرار داده. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم این تبلت تا چه اندازه خوب و موفق عمل کرده است...

 




ادامه مطلب ...

نیاز به یک لپتاپ زیبا، باریک و سبک دارید تا آن را همه جا با خود حمل کنید. آخرین نسل لپتاپ های مک بوک ایر اپل، علاوه بر این ها، سیستم عامل مک او اس لاین، قدرت خوب و تاندر بولت را هم در اختیارتان می گذارد. اما یک مشکل دارد: قیمت بسیار بالا (به ویژه در ایران). بنابر این ممکن است به دلایل مالی یا لزوم استفاده از ویندوز، یک لپتاپ ویندوزی را ترجیه بدهید. در این مطلب قصد داریم شش جایگزین مناسب برای مک بوک ایر را که مبتنی بر سیستم عامل ویندوز هستند به شما معرفی کنیم. برای مشاهده آنها، در ادامه با فن آور همراه باشید.

 


 


ادامه مطلب ...

ایرباس A380 بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




ادامه مطلب ...


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

همونطور که شما دوستان پرشین استار می دونید، ایرباس بزرگترین شرکت هواپیماسازی دنیاست و تقریباً نیمی از هواپیماهای مسافربری و غیرنظامی جهان را تولید می‌کند. ایرباس شرکت هواپیماسازی اروپایی و سازنده بزرگترین هواپیمای جت مسافربری جهان است. این شرکت دارای ۵۷۰۰۰ کارمند و ۱۶ دفتر در کشورهای آلمان، فرانسه، بریتانیا و اسپانیا است. مونتاژ نهایی هواپیماهای ایرباس در شهرهای تولوز در فرانسه، هامبورگ در آلمان، سویل در اسپانیا و تیانجین در چین انجام می‌پذیرد. این شرکت همچنین دارای شعباتی در کشورهای آمریکا، ژاپن و چین است.

شرکت ایرباس همواره در صنعت ساخت هواپیما پیشتاز بوده و برای نسل آینده تولیدات خود طرح های منحصربفردی را در دست ارائه دارد که یکی از آنها که موضوع اصلی این ایمیل هم هست، تولید هواپیماهای شفاف است که البته شاید تا سال 2050 طول بکشد تا این مدل هواپیماها در خطوط پروازی قرار گیرند ولی آنچه در اینمورد گفته شده نوید روشنی است به مسافران ایرباس که امکانات در حد انتظار خود را در اختیار بگیرند. کارشناسان درصدد شناسایی و پاسخ به نیازهای مسافران هستند تا با یک فناوری پیشرفته و هوشمند محیطی لوکس و ایده آل را برای مسافران آینده تدارک ببینند.

مسافران آینده توسط این نوع هواپیما تنها یک پنجره را از آسمانی که در آن سفر می کنند در اختیار نخواهند داشت بلکه آنها قادر خواهند بود از تمام زوایای شفاف هواپیما نظاره گر جهان اطراف خود باشند و لذت واقعی را از ورای آسمان، ابرها و فضای شگفت انگیز سطح بالای زمین ببرند. محققین این طرح یادآور شده اند که حتی این امکان وجود دارد که مسافران این هواپیما در حین پرواز قادر به لذت بردن از بازی های تعاملی به عنوان مثال یک بازی گلف مجازی نیز خواهند بود.

 



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

اس ام اس فلسفی

از لباس کهنه ات خجالت نکش

از افکار کهنه ات شرمنده باش . . .

(انیشتین)

.

.

.

جملات قصار

هنگامی که کسی آگاهانه تو را نمی فهمد

خودت را برای توجیه خسته نکن . . .

.

.

.

جملات انرژی بخش

مرگت درست از لحظه یی آغاز می شود که در برابر آن چه مهم است ، سکوت می کنی . . .

(مارتین لوتر کینگ)

 


ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir
 
iPad 2
 
                                   
نسخه دو آی‌پد  33 درصد باریک‌تر و 15 درصد سبک‌تر از آی‌پد یک است. پردازنده آن دوهسته‌ای A5، سیستم‌عامل iOS و سرعتش 9 برابر شده است. یکی از تفاوت‌های آی‌پد 2، کاور هوشمند آن است. عملکرد این کاور بسیار جالب است. با باز کردن کاور هوشمند، آی‌پد بیدار و با بستن آن خاموش می‌شود. حتی می‌توان از آن به عنوان پایه برای تماشای فیلم، بازی و وب‌گردی استفاده کرد. این کاور در 10 رنگ بسیار زیبا وجود دارد که مناسب هر نوع سلیقه‌ای است.

 


ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگی است که در مورد همه چیز اطلاعات داریم و امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و به دوستانتون و هر کسی که میشناسید معرفی کنید. در ضمن نظر دادن یادتون نره. ممنون از وقتی که گذاشتید.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع و آدرس shadow20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 32097
تعداد مطالب : 272
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


Create your flash banner free online Check Google Page Rank

javahermarket

آپلود رایگان عکس
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

Free SEO Tools

Generate your flash banner free online