reference

پولاد کیمیایی، حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی در نمایی از فیلم

:: پولاد کیمیایی، حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی در نمایی از فیلم "گشت ارشاد" ساخته سعید سهیلی ::

فیلمبرداری فیلم سینمایی "گشت ارشاد" به کارگردانی سعید سهیلی در لوکیشنی در منطقه زعفرانیه تهران ادامه دارد.

در این لوکیشن جمشید هاشم پور جلوی دوربین خواهد رفت. تاکنون حدود 70 درصد از صحنه‌های این فیلم فیلمبرداری شده و طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلمبرداری تا 20 شهریور به پایان می‌رسد. گروه طی 10 جلسه گذشته شب کار بودند و طی دو روز گذشته سکانس‌های خارجی را در خیابان‌های تهران فیلمبرداری کردند. به تازگی محسن افشانی به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و در یک سکانس جلوی دوربین سهیلی رفته است.

خاطره اسدی: "سقوط یک فرشته" بهترین تجربه‌ بازیگری‌ام است

 بازیگر نقش سارا در مجموعه تلویزیونی "سقوط یک فرشته" با اشاره به غافلگیری‌های داستان در قسمت‌های آینده بازی در این سریال را سخت‌ترین و بهترین تجربه بازیگری خود دانست.

خاطره اسدی بازیگر جوانی است که از اوایل دهه 80 در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. اسدی فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم سینمایی "دیشب باباتو دیدم آیدا" به کارگردانی رسول صدر عاملی آغاز کرد.

شنبه 22 مرداد یكصدودوازدهمین سالروز تولد «آلفرد هیچكاك»،‌ كارگردان افسانه‌ای سینمای جهان و خالق آثار برجسته در ژانر روانشناسانه است.

"سر آلفرد جوزف هیچكاك"، فیلم‌ساز صاحب‌نام و تاثیر‌گذار انگلیسی و پیشگام تكنیك‌های بدیع در ژانرهای تریلر روانی و تعلیق متولد سیزدهم اوت 1899 در لندن بود كه روز 29 آوریل 1980 در سن 81 سالگی درگذشت.

آخرین خبر و عکس ها از جدیدنرین ساخته سامان مقدم

 محمدرضا مویینی مشغول تدوین "یه عاشقانه ساده" جدیدترین ساخته سامان مقدم است.

به گزارش سی نت، در "یه عاشقانه ساده" که نام قبلی "باگت" را بر خود داشت و تهیه کنندگی آن را سامان مقدم بر عهده دارد، مهناز افشار، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، فرهاد آییش، احمد مهران‌فر، آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، سارا بهرامی، هومن سلطانی، مهری سادات ال‌آقا، علی قربان‌زاده و مهراوه شریفی‌نیا ایفای نقش می کنند.

متخصصان لهستانی در یك مطالعه جدید دریافته اند اگر والدینی هر دو متولد یك شهر باشند كودكان آنها معمولا كوتاه قد می شوند اما متوسط قد كودكانی كه والدین آنها در دو شهر مجزا به دنیا آمده اند اغلب بلندتر است.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، این متخصصان تصور می كنند كه این تفاوت ریشه در ژنتیك دارد بدین معنی كه اگر والدین در شهرهای مختلف و دور از هم متولد شده باشند تفاوت های ژنی آنها بسیار متنوع تر از والدینی خواهد بود كه زادگاهشان یكی است.

داریوس دانل از متخصصان انستیتو مردم شناسی در آكادمی علوم لهستان در این باره تشریح كرد: هرچه تنوع ژنتیكی بیشتر باشد باعث می شود كه بدن كودكان خیلی بهتر و كارآمدتر فعالیت كند. سپس این فعالیت مناسب و موثر باعث ذخیره بهتر انرژی در بدن شده و منجر به بهبود رشد می شود.

به گزارش مجله آنلاین لایوسانیس، دانل و دستیاران وی با مطالعه روی ۲۶۷۵ پسر و ۲۶۰۳ دختر در لهستان در دوران مدرسه به این نتایج دست یافته اند.

جزئیات این مطالعه در مجله آمریكایی مردم شناسی فیزیكی به چاپ رسیده است.

برچسب:, :: ::  نويسنده : amir
学会方式现在解除紧张

  
居住与重音可能用尽您的重要能量,影响您的生活的质量。 重音导致浅呼吸,可能导致火爆、失望和最终慢Stress Relief性疲劳。 许多人民转向象抽烟,喝暴饮暴食和的酒客的不健康的习性抵制重音。 反而,您能使用针压法点疗法和瑜伽疗法处理重音和提高您的生活。

针压法疗法和瑜伽疗法是在亚洲开发的古老医术在5,000年期间前。 使用手的力量和敏感性而不是针的,针压法点是有效的在解除与注重相关的疾病,在自我治疗法和在预防医疗保健。 针压法发布紧张,增加循环,减少重音和痛苦和同时升高福利。 按具体针压法点,治疗瑜伽呼吸,饮食疗法,医治用的形象化和更多达到福利的瑜伽疗法使用充分的身体姿势。

针压法点使用手指或各种各样的身体部位按在皮肤的表面的关键压力点刺激身体的自然自已治病的能力。 当这些触发器点被按时,他们发布肌肉紧张并且促进血液的循环和身体的生活力量对援助愈合。

针压法发布紧张,增加血液的循环,并且升高身体的重要生活能量援助愈合。 针灸点和针压法点是相同的; 然而针灸使用针,而针压法点使用柔和,但是牢固的手指压力。 针压法点解除痛苦、精神创伤和烧坏。 您能做它你自己,任何地方。 针压法加强对疾病的抵抗并且通过放松身体和解除重音促进健康。

Stress decreasing针压法怎么解除重音?
 
紧张倾向于在针压法点附近集中(也叫压力点、触发器点或者acupoints)。 当肌肉在痉孪或慢性地时态时,肌纤维收缩由于疲劳、精神创伤、重音因素、化工不平衡状态或者恶劣的循环造成的乳酸的分泌物。 当针压法点被拿着,肌肉紧张产生对手指压力,使肌纤维延长和放松,将被发布和被消灭的血液自由地流动和毒素。 从解除重音的增加的循环给受影响的区域也带来更多氧气和其他营养素。 这增加对病症的身体的抵抗并且促进更长,更加健康,更加重要的生活。 当血液和bioelectrical能量流通适当地时,有和谐、健康和福利更加巨大的感觉。

Stress Relief
凯爱
尝试以下容易对压力处理节目,
发布紧张和减少重音在您的生活中。
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

یك مبتكر جوان استراليايي توانست با ساخت اولين موتورسيكلت پرنده جهان به حل مشكل ترافيك شهري كمك كند.

كريستوفر مالوي، 32 ساله براي ساخت اين وسيله كه دو سال و نيم طول كشيده، تمام پس‌انداز خود را صرف كرده است.

 

اين ابتكار آينده كه «وربايك (موتورشناور)» نام دارد، مي‌تواد تا ارتفاع 3048 متري صعود كرده و با سرعت بيش از 160 كيلومتر در ساعت حركت كند.

 

مالوي كه قبلا يك خلبان هلي‌كوپتر بوده، اين وسيله نقليه جالب را در پاركينگ خانه خود در سيدني با استفاده از بدنه فيبركربن اختصاصي و موتور بي‌ام‌دابليو ساخته است.

 

اين نمونه پيش‌ساخت از پتانسيل حركت تا 148 كيلومتر در 45 دقيقه با يك باك سوخت برخوردار بوده و انتظار مي‌رود كه با قيمتي بيش از 45 هزار پوند به بازار عرضه شود.

 

اين موتور كه كه 270 كيلوگرم وزن دارد، تنها به اين صورت مورد آزمايش قرار گرفته كه به زمين متصل بوده تا از پرواز بيش از حد آن جلوگيري شود. اما برنامه‌ها براي آزمايش بدون قيد و بند آن قرار است بزودي انجام شود.

 

مشخصات هووربايك شامل سرعت هوايي150 گره، قدرت شناوري 3048 متر (تخميني)، وزن خشك: 110 كيلوگرم، حداكثر وزن ناخالص 270 كيلوگرم،‌ فشار كل 295 كيلوگرم،‌ قدرت موتور 80 كيلو وات - 7500 دور در دقيقه است.

برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش، اون یکی یه ستاره داوود. مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود پول مینداختن.
یه کشیش که از اونجا رد میشد مدتی ایستاد و دید که مردم فقط به گدایی که پشت صلیبه پول میدن و هیچ کس به گدای پشت ستاره داوود چیزی نمیده.
رفت جلو و گفت: رفیق بیچاره من، متوجه نیستی؟ اینجا یه کشور کاتولیکه، تازه مرکز مذهب کاتولیک هم هست.
پس مردم به تو که ستاره داوود گذاشتی جلوت پول نمیدن، به خصوص که درست نشستی بغل دست یه گدای دیگه که صلیب داره جلوش. در واقع از روی لجبازی هم که باشه مردم به اون یکی پول میدن نه به تو.
گدای پشت ستاره داوود بعد از شنیدن حرفهای کشیش رو کرد به گدای پشت صلیب و گفت: هی “موشه” نگاه کن کی اومده به ما بازاریابی یاد بده؟!

 

ستاره‌اي به نام «لوسي»،50 سال نوري آن‌طرفتر از کره زمين وجود دارد که هسته‌اش به الماس تبديل شده است.

 هسته‌ اين ستاره در واقع بزرگترين الماس در کهکشان است.

وزن اين الماس 10 ميليارد تريليون تريليون قيراط است که مسلما حتي تصور چنين چيزي براي بشر دشوار است.

سنگين‌ترين الماسي که بر روي زمين وجود دارد، الماسي به وزن حدودا 500 قيراط است.

زماني که سوخت ستاره‌اي، معمولا هيدروژن، به پايان مي‌رسد منجر به ايجاد هسته‌اي بلوري و داغ مي‌شود. براي سال‌ها محققان بر اين عقيده بودند که هسته ساخته شده از کربن به الماس تبديل مي‌شود، اما اين يک فرض است و مدرکي براي دفاع از آن وجود ندارد.

اما در سال 2004، منجمان مشخص کردند که «لوسي» حقيقتا هسته‌ بسيار بزرگي از الماس دارد و مدلي از آن را ارايه کردند.

(ايسنا)

 

شايد به نظر كمي داستاني و غيرواقعي برسد، اما سازمان فضايي اروپا در حال برنامه‌ريزي براي انجام يك ماموريت انهدامي با هدف از بين بردن يك سيارك بزرگ در حال حركت به سمت زمين است.

 در همين راستا، اين ماموريت قرار است در سال 2015 يك ماهواره را با سرعت زياد به سوي يك سيارك آزمايشي پرتاب كرده تا ميزان تغيير مدار احتمالي سيارك را اندازه بگيرند.

 

شركت «اسپيس‌ايكس» اخيرا برنامه خود را براي پرتاب يك فضاپيماي خصوصي به ايستگاه فضايي بين‌المللي در ماه نوامبر اعلام كرده‌ است.

 اين شركت اعلام كرده كه قرار است كپسول فضايي «اوريون» در تاريخ 30 نوامبر در يك آزمايش حمل بار به سوي ايستگاه فضايي پرتاب شود.

به گفته اين شركت، يك هفته پس از پرتاب، اين فضاپيما در ايستگاه وارد خواهد شد.

 

اخترشناسان موفق به کشف ویژگی عجیبی در یک سیاره فرا خورشیدی شده اند، این سیاره به شکلی باورنکردنی تاریک است و از دور به شکل تکه ذغالی سرخ رنگ دیده می شود.به گزارش مشرق، این سیاره با نام TrES-2b کمتر از یک درصد از نور دریافتی را بازتاب می دهد و از این رو به تاریک ترین سیاره ای تبدیل شده که تا کنون در جهان رصد شده است. این کشف در پی تحلیل اطلاعات به دست آمده از تلسکوپ کپلر که می تواند درباره درخشش ستاره های دور افتاده اطلاعات بسیار دقیقی را جمع آوری کند، رخ داده است.

 

در این نما که به‌تازگی توسط مدارگرد شناسایی مریخ، ام.آر.او از دهانه گوساو گرفته شده، مریخ‌نورد اسپیریت را می‌بینید که همچون مرواریدی در میان غبار سرخ‌رنگ سطح مریخ می‌درخشد.

اسپیریت که از آوریل 2009 / اردیبهشت 1388 در شن‌های نرم این منطقه به دام افتاده بود و پس از تلاش‌های زیاد دانشمندان ناسا نتوانست از این تله شنی آزاد شود، آخرین بار در مارس 2010 / فروردین 1389 با زمین ارتباط برقرار کرد؛ اما پس از آن‌که نتوانست برخلاف سالیان قبل از سرمای سخت سیاره سرخ جان سالم به‌در ببرد و به تماس‌های مکرر مهندسان ناسا پاسخ دهد، هفته گذشته رسما بازنشست شد.

اگر دوست دارید بدانید دکتر فیروز نادری، مدیر ایرانی جی.پی.ال ناسا و مدیر وقت برنامه‌های مریخ‌نورد اسپیریت و آپورتونیتی در مورد بازنشستگی این مریخ‌نورد چه نظری دارد، اینجا را کلیک کنید.

شرکت سونی با عرضه دو دوربین دو چشمی فوق پیشرفته به صورت رسمی ورود خود به این بازار را هم اعلام کرد.

این دو مدل با نام  DEV-3 و DEV-5 با قابلیت ثبت تصاویر ۷٫۱ مگاپیکسلی و فیلمبرداری فول اچ دی در هر دو حالت ۲ بعدی و ۳ بعدی عرضه شده است.


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگی است که در مورد همه چیز اطلاعات داریم و امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و به دوستانتون و هر کسی که میشناسید معرفی کنید. در ضمن نظر دادن یادتون نره. ممنون از وقتی که گذاشتید.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع و آدرس shadow20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 32365
تعداد مطالب : 272
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


Create your flash banner free online Check Google Page Rank

javahermarket

آپلود رایگان عکس
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

Free SEO Tools

Generate your flash banner free online