reference

پیشرفت روزانه تکنولوژی‌های مختلف باعث می‌شود تا پای فناوری به موضوعات متنوعی کشیده شود. نانو نیز یکی از همان فناوری‌هایی است که اثرش را در خیلی جاها می‌توانید ببینید؛ مثلا روی رنگ بدنه یک لپ‌تاپ توشیبا! این شرکت به‌تازگی مدلی از نوت‌بوک‌های خود را معرفی کرده است که قادرند رنگ پشت خود را تغییر دهند.

toshiba-nano-technology-nb-color.jpeg

لپ‌تاپ Dynabook Qosmio T750 شرکت توشیبا، اولین نوت‌بوکی خواهد بود که این قابلیت را به همراه خود دارد. خبر بد در این زمینه این است که شما نمی‌توانید رنگ دل‌خواه خود را برای این کار انتخاب نمایید. رنگ زیمنه بین سبز، آبی و بنفش تغییر خواهد کرد و به صورت متالیک نمایش داده خواهد شد. برای این فرایند از هیچ عنصر فلزی استفاده نشده و این نکته می‌تواند یک مزیت برای حفظ محیط زیست باشد.

لپ‌تاپ جدید توشیبا علاوه بر چشم‌نواز بودن، مشخصات سخت‌افزاری مناسبی را نیز به همراه دارد. این مدل دارای پردازنده Intel Core i5-480M 2.66GHz، ۴ گیگابایت رم، ۷۵۰ گیگابایت هارد و صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با تفکیک ۱۳۶۶ در ۷۶۸ می‌باشد.


منبع:وبلاگینا
 

جوک و اس ام اس خنده دار جدید

http://www.fan-avar.mihanblog.com

ضد حال یعنی که

دست تو دماغت بکنی بعد ببری زیرِ میز

بعد دست بخوره به محتویات دیروز !

.

.

.

اس ام اس جوک جدید

هیچ کادوی زشت و به درد نخوری دور انداخته نمیشود،

فقط از خانه ای به خانه دیگر و از شخصی به شخص دیگر منتقل میشود !

.

.

.

وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم

ازم انتظار نداشته باش که

دعایی غیر از پنچر شدنت ، برات بکنم !

.

.

.

اس ام اس خنده دار

بسلامتیه اون پسری که خواست آدم بشه

ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت . . .

همیشه پای یک زن در میان است !


برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

 

برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

سیستم همکاری در فروش ملی مارکت

همکاری در فروش ملی مارکت
چنانچه دارای سایت، وبلاگ و یا گروه اینترنتی هستید می توانید با سیستم ملی مارکت همکاری متقابل داشته باشید و درآمد ماهیانه قابل توجهی را کسب نمایید. سیستم ملی مارکت نیز امکانات و محصولات متنوعی را برای شما آماده کرده است تا به راحتی به هدف کسب درآمد خود نزدیک شوید.
از جمله امکانات و مزایای سیستم همکاری در فروش ملی مارکت:
1- دارای محصولات متنوع و جدید با پورسانت 45%
2- پرداخت 50% سفارشات ارسالی و 100 درصد سفارشات توزیع شده
3- تسویه حساب در هر زمان و مبالغ بالای پنج هزار تومان
4- سیستم زیر مجموعه گیری قدرتمند و پرداخت 10% پورسانت سفارشات زیر مجموعه
5- پشتیبانی توسط ایمیل و تلفن
6- دارای کد های متنوع همانند کد پست ثابت و ایمیل
7- پیگیری سفارشات شما و ارسال آن ها طی 36 ساعت
8- دارای قالب های متنوع و قابلیت سفارشی سازی قالب فروشگاه
و....
همکاری در فروش ملی مارکت
 

کلیک نام هفته نامه ای می باشد که روز یکشنبه هر هفته به عنوان ضمیمه در روزنامه جام جم منتشر می شود .این هفته نامه به موضوعاتی در زمینه خبرهای جدید در عرصه تکنولوژی و رایانه می پردازد .

http://p30world.com/p30images/2/1390/8.6/clik.jpg

عناوین شماره 343 هفته نامه کلیک :

- مایكروسافت علیه موتورولا

- مدیرعامل اچ‌تی‌سی: گوگل به شركایش می‌اندیشد

- اپل دست به دامان كاربران فوتوشاپ‌ شد

- فایرفاكس؛ هر روز بهتر از دیروز

- بررسی بازی تنها در برزخ

- آشنایی با رنگ‌ها در فتوشاپ

و...


 دانلود با حجم 570 کیلو بایت
 وبسایت سازنده : jamejamonline.ir

  منبع : مرکز دانلود P30World


برچسب:, :: ::  نويسنده : amir
این برای تو موبایلتو برعکس کن و بخون 
sooq sooq

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اى محبوب: دوست دارم، و مطمئن باش كه جز تو دیگر به كسى دل نمى بندم، و اگر روزى تو را از من جدا كنند، من نیز وجود نخواهم داشت.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


غروب امروز چقدر دلتنگ بود، باز هم دلم گرفته، آه اى خدا،تا كى زجر كشیدن؟ دلم مى خواهد از جا كنده شود، و فریاد نمی خواهم زنده بمانم راسر مى دهد.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ما دو تن مغرور 
هر دو از هم دور
وای در من تاب دوری نیست
ای خیالت خاطر من را نوازشبار
بیش از این در من صبوری نیست
بی تو من بی تاب بی تابم
من به دیدار تو می آیم

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


من در این دنیا به دو چیز عشق مى ورزم، یكى تو یكى وجود تو، به دو چیز اعتقاد دارم، یكى خدا یكى تو، من دراین دنیا دو چیز مى خواهم، یكى تو یكى خوشبختى تو.

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته توشیبا نسخه آزمایشی لپ‌تاپی را نمایش داد که بدون عینک ، تصاویر و ویدیو‌ها را به صورت سه بعدی نمایش می‌داد. این لپ‌تاپ توانایی پخش بخشی از تصویر به صورت سه بعدی و بخش دیگر به صورت دو بعدی را نیز دارد. در آن زمان این فناوری فقط به صورت آزمایشی نمایش داده شد. اما بتازگی شرکت مدل جدیدی به نام QoSmio F755 را معرفی کرده است که فناوری‌های مذکور در آن به روشنی قابل رویت است.


 

تاکنون خودرو‌های سبز به دلیل کندی بیش از حد نتوانسته‌اند در قلب و ذهن خریداران خودرو جایی برای خود بیابند.اما مهندسان با استفاده از فناوری‌های سازگار با محیط زیست در یک دستگاه  داتسون 1200 39 ساله  این مانع را از سر راه خودرو‌های الکتریکی برداشته ‌اند.

این داتسون توانایی پیمودن 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) در مدت زمان 8/1 ثانیه را دارد. داتسون قدیمی پس از تغییر شکل دادن به یک خودروی الکتریکی سبز زامبی سفید نام گرفته است.

منبع:itnewsway


بدون شک در چند سال اخیر تکنولوژی پیش رفت چشم گیری داشته است که از جمله ی این تکنولوژی ها میتوان به تبلت ها اشاره کرد . تبلت ها صفحات لوحی شکلی هستند که معمولا از سسیستم عامل اندروید یا ویندوز موبایل  بهره میبرند . شاید به عقیده بعضی ها تبلت جایی بین رایانه و تلفن همراه قرار گیرد البته به نظر زیاد جالب نمیرسد که از یک تبلت به عنوان یک تلفن همراه استفاده شود ، اما برای خیلی ها این میتواند یک ویژگی خوب به حساب آید.

تبلتی که امروز قصد نقد و برسی آن را داریم ، تبلت گلکسی تب پی ۱۰۰۰(Samsung P1000 Galaxy Tab) می باشد که بدون شک علاقه مندان زیادی را شیفته خودش کرده است.

pix2pix.org - تصاویری زیبا برای نوازش روح ! pix2pix.org - تصاویری زیبا برای نوازش روح ! pix2pix.org - تصاویری زیبا برای نوازش روح !    

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید.
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

اس ام اس عید فطر ۹۰

http://www.fan-avar.mihanblog.com


عید است و دلم خانه ویرانه، بیا

این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم

یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید سعید فطر مبارک

یا مهدی

.

.

.

اس ام اس تبریک عید فطر

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد / هلال ماه به دور قدح اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کسی برد / که خاک میکده عشق را زیارت کرد . . .

.

.

.

اس ام اس جالب عید فطر

خبردار شدم از امشب ماه گرفتگى شروع می شه!

متاسفم که باید بگم اگر منو بگیرن حالا حالاها باید روزه بگیرى!

.

.

.

اس ام اس عید فطر

عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس

بر میهمانان حضرت حق مبارک باد . . .



 

دهکده سیاسی به نقل از مشرق: فیلم جای اژدها (There be dragons) فیلمی به کارگردانی رولند جفی و بازیگری گلشیفته فراهانی در نقش لیلا محصول سال ۲۰۱۱ است.
فراهانی در پروژه تازه کارگردان رولند جافی که یک فیلم درام است،در نقش لیلا با او همکاری می‌‌کند. 

فیلم There Be Dragons محصول سال 2011 میلادی– اسپانیا و در ژانر بیوگرافی، درام به مدت 122 دقیقه می باشد و دیدن این فیلم به افراد زیر 13 سال در خارج از ایران نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود.
داستان فیلم در بحبوحه ی جنگ داخلی اسپانیا و در حالی که وحشت همه جا را فرا گرفته، او توسط یک روزنامه نگار به ارتباطات عمیق پدرش و نفوذ عمیق و تاریک او در زندگی است، پی می برد.
فراهانی چندی پیش در اظهاراتی که همراه تصاویر وی در نشریه مد wox - که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد- گفته بود که از حجاب متنفر است.
 
از دیگر سو گلشیفته فراهانی در فیلم "جای اژدها" براحتی دوگاری اسکات بازیگر مرد فیلم  را می بوسد و با لباس خواب در کنار وی در تختخواب هتل می خوابد و صحنه های نیمه برهنه وی با دوگاری اسکات که نقش دوست پسر وی را دارد، سکانس های دیگر فیلم را شکل داده اند. اینجاست معلوم می شود که چرا این هنرپیشه جوان پیش از این موفق، باید از حجاب متنفر باشد.
 
اما چه باید کرد که الغریق یتشبث بکل حشیش- کسی که در حال غرق شدن است به هرچیزی چنگ می زند- و همین شد که هر روز گلشیفته بیش از دیروز پل های پشت سرش را خراب کرد و از آن سو هم نتوانست تا جای پای محکمی برای خودش دست و پا کند. حالا گلشیفته فراهانی در فیلم های دست چندم بازی می کند و با مجله های مد- و نه سینمایی- مصاحبه می کند و در این سو پدرش یادداشت های ملتمسانه می نویسد؛ اما خود کرده را تدبیر نیست!
 

دهکده سیاسی: مردم عربستان برای مراسم افطاری راه جديدی را پيدا کرده اند. در رستورانی بر فراز آسمان جده با تجربه ای متنوع. اين رستوران در پنجاه متر بالاتر از شهر جده معلق است و مشتريان اين رستوران قادر به صرف افطار خود و لذت بردن از مناظر زيبا هستند.

به گزارش آسوشیتد پرس، اين رستوران که با ظرفيت سی و دو نفر است به آرامی توسط جرثقيل به سمت بالا بر فراز سواحل شهر به حالت تعليق در می آيد و شام در رستوران بر فراز آسمان سرو می شود در حالی که مشتريان به صندلی خود توسط کمربندهای حفاضی بسته شده اند مهمانداران که به مهاری بسته شده اند شام را سرو می کنند.

به گفته دکتر علی محمود، مأمور امنيتی، مهمترين مورد نگران کننده تعادل وزن در سراسر اين رستوران بود. او می گويد: مشتريان اين رستوران توسط سه کمربند حافظ به صندلی وصل می شوند، دو کمربند بر روی هر شانه و يکی در وسط پاها يشان. هر صندلی با کابل های فولادی ثابت شده است و می تواند وزنی معادل ۲۵۰ کيلوگرم را حمل کند. همه وزن در وسط ميز متمرکز شده است. ميز ثابت است و مانند يک ميزان وزنه کار می کند بنابراين اندازه چندان مهم نيست. اما چيزی که مهم است تعداد مشتريان می باشد.

برای رستوران داران به دست آوردن کسب و کار بيشتر و بالا بردن سود خود در ماه رمضان و تعطيلات پس از آن فرصت خوبی است. هزينه های غذا همراه با افزايش وعده غذا به علت ولخرجی های مشتريان برای خوردن غذاهای لذيذ و افطاری است.

 

دهکده سیاسی: اگر شما می‌خواهید جاذبه های زیبای کره زمین را ببینید، پس بار و بنه خود را ببندید و برای دیدن دریاچه‌های Plitvice به کروواسی بروید! زیبایی بدیع این دریاچه‌ها این مکان را به یکی از قدیمی‌ترین مناطق توریستی تبدیل کرده است. این دریاچه‌ها که تعدادشان به 16 می‌رسد در پارک ملی کروواسی و در محاصره سه کوه واقع شده است. هیچ کس نمی‌تواند بدون اظهار شگفتی به این زیبایی دست نخورده که از میان کوه‌های کروواسی روان است بنگرد. اولین بار این دریاچه‌ها در قرن 19 تبدیل به یکی از جاذبه‌های توریستی این منطقه شدند.

درحالیکه این دریاچه‌ها در مرز بوسنی و هرزگووین واقع شده اند، پارک‌های ملی تا مدتی تبدیل به محل استقرار سربازان شده بود تا اینکه سازمان یونسکو به این داستان غم انگیز پایان داده و آنها را در فهرست آثار باستانی جهان به ثبت رساند. اینها شامل 12 رود بالایی و 4 رود در قسمت پایینی می‌شوند که به دلیل ریزش از کوه‌ها شکل گرفته‌اند. پیش بینی می‌شود در آینده نیز مثل الان این دریاچه‌های بکر با وجود ماهی‌های نقره گون شان و گرگ‌ها و گوزن‌هایی که از آب آن تشنگی خود را رفع می‌کنند، شادابی و سرزندگی خود را حفظ کنند ...

 

دهکده سیاسی به نقل از فردا: آن صاحب اعجاز، آن زمین‌شناس ممتاز، آن یار غار شیخ الرّییس!، آن رییس سابق هیأت مدیره پرسپولیس، آن معاون اجرایی اسبق رئیس جمهور، آن شیفتة اِعمال نفوذ در فدراسیون توپ و تور!!، آن طراح و حامی ورزش همگانی، آن پیش از این معاون مالی – اداری وزیر بازرگانی، آن رئیس کل سازمان چای کشور، آنکه جلساتش با تیم ملّی نداد ثمر!!، آن معاون بازرگانی سازمان صنایع دفاع، آنکه نمی‌کرد از ورزش کشور وداع!!، آن عضو عامل سازمان صنایع بنیاد، آن ریاست جمهوری را پیش‌تر سرپرست نهاد، آن متخصص تصمیمات فوری و آنی!!، آن معاونت صادراتی وزیر بازرگانی، آن رئیس هیات مدیره شرکت فرش ایران، آنکه منتقدان سر سخت داشت چون دادکان!!، آن رئیس هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات، آنکه به «پیروزی» نیکی می‌کرد می‌ریخت در فُرات!!، آن مشاور رئیس کل دیوان عدالت اداری، آنکه در تربیت بدنی داشت پانصد مرید و هفتصد حواری!!، آن گویندة سخنان یک پهلو!!، مولانا علی سعیدلو.

اهل تبریز بود و در مدیریت بسیار تند و تیز بود و برای تصدی وزارت ورزش و جوانان نیم خیز بود!!!

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگی است که در مورد همه چیز اطلاعات داریم و امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و به دوستانتون و هر کسی که میشناسید معرفی کنید. در ضمن نظر دادن یادتون نره. ممنون از وقتی که گذاشتید.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع و آدرس shadow20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 32393
تعداد مطالب : 272
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


Create your flash banner free online Check Google Page Rank

javahermarket

آپلود رایگان عکس
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

Free SEO Tools

Generate your flash banner free online