reference

بازم ابتکاری دیگر از سامسونگ که همه چشمها را خیره کرد. Samsung Galaxy Note یک محصولی دیگر از سامسونگ  که در IFA ارئه شد و همه مبهوت ماندند که این وسیله گوشی است یا تبلت؟

درسته  این محصول یک گوشی است که قابلیت یک تبلت را داراست، ویژگی که این محصول نسبت به دیگر رقبا دارد یک صفحه نمایش ۵٫۳ اینچیSuper AMOLED با وضوح ۸۰۰ x 1280 pixel همراه با یک قلم (S Pen) است که آنرا بیشتر به یک تبلت تبدیل می کند.


در ماه‌های گذشته، معرفی گوشی قدرتمند Galaxy S2 و تبلت گلکسی تب 8.9 اینچی سامسونگ، بسیاری از دوستداران محصولات این شرکت را به آینده امیدوار نگاه داشت. گوشی گلکسی اس 2 در همان ماه‌های اول، فروش میلیونی را تجربه کرد تا نشان دهد سامسونگ نیز همانند سایر برندها، نیاز مشتری را به خوبی تشخیص می‌دهد و می‌تواند سهم عمده‌ای از بازار را در آینده‌ای نزدیک، از آن خود کند.

GALAXY-Tab-8-LTE.jpg

تبلت‌های 8.9 اینچی این شرکت نیز با وجود اختلافات با اپل و مشکلات فروش در کشورهای اروپایی، طراحی نسبتا زیبایی دارد و با عرضه کامل آن در کشورهای اروپایی و آسیایی، کاربران خاص خود را جذب خواهد کرد. در روزهای گذشته، سامسونگ دو مدل جدید از این گوشی و تبلت را معرفی کرده که با نمونه عادی موجود در بازار، کمی متفاوت است و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نسخه جدید گلکسی‌ اس 2 سامسونگ با نام Galaxy S2 LTE، همانطور که از نامش پیداست، مجهز به فناوری LTE است که کاربران با آن قادر خواهند بود، به اینترنت پرسرعت 4G دسترسی پیدا کنند. در این مدل، می‌توان با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه دانلود داشت و 50 مگابیت یر ثانیه آپلود کرد که این تنها حالت تئوری است و قطعا در عمل، کمی متفاوت است. تغییر دوم این مدل در پردازنده آن است که فرکانس کاری آن نسبت به نسخه عادی افزایش پیدا کرده است و به 1.5 گیگاهرتز رسیده است.

در گلکسی تب 8.9 اینچی سامسونگ که تنها 8.6 میلی‌متر قطر دارد، یک پردازنده دو‌هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی را خواهید داشت. این مدل نیز از رابط کاربری تاچ ویز (TouchWiz) بهره می‌برد و وزن کل دستگاه 455 گرم است. بزرگترین مزیت در این مدل همان فناوری LTE است که باعث می‌شود، سرعت فوق‌العاده‌ای را برای انجام کارهای آنلاین خود در اختیار داشته باشید.



منبع:وبلاگینا

شایعات در مورد تبلت آمازون روز به روز به واقعیت نزدیک می‌شود و در تازه ترین اخبار در مورد این تبلت با صفحه نمایش ۷ اینچی در مورد قیمت آن است.

قیمت این تبلت اندرویدی که مولتی تاچ بوده و دارای فناوری نمایش بک لایت رنگی در صفحه نمایش خود است در حدود ۲۵۰ دلار خواهد بود.

سایر مشخصات سخت افزاری تبلت آمازون:

-صفحه نمایش ۷ اینچی مولتی تاچ با پشتیبانی از دو انگشت

-پردازنده تک هسته‌ای

-۶ گیگابایت حافظه داخلی

در ضمن این تبلت قرار است در اوایل ماه نوامبر و یا اواخر اکتبر وارد بازارهای جهانی شود.

هنوز هیچ گونه تصاویر رسمی از این تبلت منتشر نشده و هیچ گزارشی نیز در مورد نسخه سیستم عامل اندروید آن اعلام نشده ولی به نظر می‌رسد که یک نسخه ویژه از سیستم عامل اندروید برای این تبلت ارائه خواهد شد

منبع:فارنت

زمانی که کمپانی HP تاچ پد را معرفی کرد؛ امیدواری بسیاری به آینده اش داشت. اچ.پی فکر می کرد کاربران با وب.او.اس سازگار خواهند بود و مشتریان بازخورد خوبی به طراحی این تبلت نشان خواهند داد. اما کم تر از 2 ماه، معلوم شد که این شرکت اشتباه فکر می کرده. بنابر این اچ.پی، تاچ پد را کشت و البته به خاطر این کار زود هنگام مورد انتقادات بسیار قرار گرفت. بعضی معتقد بودند که اچ.پی باید بیشتر صبر می کرد و بعضی دیگر پیشنهاد عرضه یک ورژن دیگر از این تبلت را می دادند. اما این شرکت کار خودش را کرد و کلیه برنامه های مربوط به تاچ پد و وب.او.اس را متوقف نمود.

کوهنوردی می‌‌خواست به قله‌ای بلندی صعود کند. پس از سال‌ها تمرین و آمادگی، سفرش را آغاز کرد. به صعودش ادامه داد تا این که هوا کاملا تاریک شد. به جز تاریکی هیچ چیز دیده نمی‌شد. سیاهی شب همه جا را پوشانده بود و مرد نمی‌توانست چیزی ببیند حتی ماه و ستاره‌ها پشت انبوهی از ابر پنهان شده بودند. کوهنورد همان‌طور که داشت بالا می‌رفت، در حالی که چیزی به فتح قله نمانده بود، پایش لیز خورد و با سرعت هر چه تمام‌تر سقوط کرد...


سقوط همچنان ادامه داشت و او در آن لحظات سرشار از هراس، تمامی خاطرات خوب و بد زندگی‌اش را به یاد می‌آورد. داشت فکر می‌‌کرد چقدر به مرگ نزدیک شده است که ناگهان دنباله طنابی که به دور کمرش حلقه خورده بود بین شاخه های درختی در شیب کوه گیر کرد و مانع از سقوط کاملش شد. در آن لحظات سنگین سکوت، که هیچ امیدی نداشت از ته دل فریاد زد: خدایا کمکم کن !

ندایی از دل آسمان پاسخ داد از من چه می‌خواهی؟

- نجاتم بده خدای من!
- آیا به من ایمان داری؟
- آری. همیشه به تو ایمان داشته‌ام
- پس آن طناب دور کمرت را پاره کن!

کوهنورد وحشت کرد. پاره شدن طناب یعنی سقوط بی‌تردید از فراز کیلومترها ارتفاع. گفت: خدایا نمی‌توانم.
خدا گفت: آیا به گفته من ایمان نداری؟
کوهنورد گفت: خدایا نمی توانم. نمی‌توانم.

روز بعد، گروه نجات گزارش داد که جسد منجمد شده یک کوهنورد در حالی پیدا شده که طنابی به دور کمرش حلقه شده بود و تنها نیم متر با زمین فاصله داشت.

برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

Samsung MV800

همه ما هنگام عکس گرفتن از خودمان برای پیدا کردن بهترین زاویه، با دوربین کلنجار میرویم، البته اغلب با شکست مواجه میشویم. اگر جزو کسانی هستید که همیشه از خودتان عکس می گیرید اما نتیجه ی دلخواهتان را به دست نیاورده اید، دوربین جدید سامسونگ با مدل MV800 آخرین راه حل برای شما است. 

این دوربین انعطاف پذیر درست مانند یک کتاب از وسط تا میشود. این قابلیت نه تنها نمای جلوی دوربین را به شما نشان میدهد بلکه این امکان را دارید که با جابجا کردن صفحه پشتی دوربین هر زاویه ی دیگری را نیز به راحتی در اختیار داشته باشید. 

این دوربین با داشتن یک شاتر اضافه در صفحه جلویی خود، کار شما را راحت تر میکند. حالا میتوانید با این دوربین از فاصله ای بیشتر از طول بازوهایتان از خودتان عکس بگیرید. این دوربین روی هر سطحی در اطراف تان قرار می گیرد و برای عکاسی آماده است تا از نزدیک ترین نماها نیز تصاویری زیبا داشته باشید. 

این دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه نمایشگری لمسی با قابلیت 5x زوم و امکان فیلم برداری به صورت 720p با قیمت 280 دلار وارد بازار شده است.

منبع:سایت نارنجی


برچسب:, :: ::  نويسنده : amir
سلام به دوستان خوب فن آور 
امروز براتون یه قالب وبلاگ میزارم که توسط بلاگ اسکین طراحی شده و قابلیت استفاده در سیستم های وبلاگ دهی میهن بلاگ ،بلاگفا،بلاگ اسکای و پرشین بلاگ رو داره این قالب قالبی بسیار محبوب در دنیای وبلاگ نویسان هست و نویسنده های زیادی از اون استفاده می کنن از جمله خود من برای دریافت کد قالب روی اسم سرویس بلاگی خود کلیک کرده و قالب را دریافت کنید.


               

                         
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

شاید با خودتان بگویید مگر می شود اسم هم رنگ داشته باشد! اما این موضوع این روزها روانشناسان بسیاری را به مطالعه وا داشته است.به گفته آنان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگ ها هستیم. حتی اسم هر کس دارای رنگی است که این رنگ می تواند زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد! این که شما بدانید برای اسم تان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید مطلب جدیدی در روانشناسی رنگ هاست.

 

اسم شما چه رنگی هست؟

رابطه بین حروف و رنگ ها یه صورت زیر بیان شده است:

۱- قرمز:           ش      ج       س      الف
۲- نارنجی:‌ ‌‌‌       ت       ث      ک        ب
۳- زرد:             ی       ل       ص      ض
۴- سبز:    ‌        و        م       د         ژ
۵- آبی:            چ        ن       ط        ظ
۶- نیلی:           ح        خ       ف        -
۷- بنفش:         ع        پ      غ         -
۸- صورتی:         ز       ق       ه         -
۹- طلایی:         ر        ذ       گ        -

برای این که با چگونگی موضوع آشنا شوید یک مثال می‌آوریم:

مثال : لیلا جلالی
ل۳  ی۳   ل۳   الف۱  ج۱  ل۳  الف۱  ل۳  ی۳
سپس اعداد را با هم جمع می‌کنیم:
۲۱=۳+۳+۱+۳+۱+۱+۳+۳+۳
باز هم دو عدد را با هم جمع می‌کنیم:
۳=۱+۲ عدد ۳ مربوط به رنگ زرد است.

حالا اسم شما چه رنگی است؟

عاقد: خدا
شاهد: رسول خدا (ص)
دفتر: لوح محفوظ
مکان: عرش
عروس: کوثر
داماد: حیدر
سالروز ازدواج آسمانیشان مبارک


سالروز پاکترین، زلالترین، شادترین و مقدس ترین پیوند هستی مبارکباد . . .


لباس یاس برتن کرد زهرا / کنار دست او بنشست مولا
محمدخطبه خواند زهرا بلی گفت، / غلط گفتم بلی نه “یاعلی” گفت . . .


مظهر احسان و جود خالق یکتا علی است / نور بخش ماه و خورشید جهان آرا علی (ع) است
در میان کل مردان ز ابتدا تا انتها / در مقام همسری، زیبنده ی زهرا علی (ع) است . . .


دیدم که به عرش شور و شوقی بر پاست / برپا گر این بزم شعف ذات خداست
گفتم  به خرد  چه  اتفاق  افتاده / گفتا که عروسی علی (ع) و  زهرا است
سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مبارک باد
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

مهر- نمونه آزمایشی یک مدل جدید “آی- فن” برای دومین بار توسط یکی از کارمندان شرکت اپل در یک کافی شاپ جا ماند. در حدود یکسال و نیم قبل “گری پاول” مهندس جوان اپل که فراموش کرده بود نمونه آزمایشی “آی- فن ۴″ را همراه خود دارد آن را در یک کافی شاپ گم کرد. سارق یا یابنده، این نمونه آزمایشی “آی- فن” محرمانه را که باید در تابستان ۲۰۱۰ توسط استیو جابز و طی یک مراسم ویژه معرفی می شد به سایت “گیزمودو” به مبلغ ۵ هزار دلار فروخت و به این ترتیب علاقه مندان “آی- فن” موفق شدند اولین تصاویر این تلفن همراه را در اینترنت مشاهده کنند.

اکنون بار دیگر این حادثه تکرار شد و تازه ترین مدل تلفن همراه هوشمند اپل در یک کافی شاپ جا ماند و بازهم یک نفر پیدا شد و تصاویری از “آی- فن ۵″ را منتشر کرد. براساس گزارش Cnet، این ماجرای جدید از ماه جولای آغاز شد، زمانی یک مهندس اپل یک دستگاه از نمونه آزمایشی “آی- فن” آینده را در یک کافی شاپ واقع در سانفرانسیسکو جا گذاشت. در پی این حادثه، اپل با پلیس این شهر تماس گرفت و خبر گم شدن یک شیء با ارزش را اعلام کرد. به گفته اپل با ردیابیهای انجام شده، این تلفن همراه در محله “برنال هیگتس” سانفراسیسکو در خانه یک جوان ۲۰ ساله که تائید کرد در شب مفقود شدن این نمونه آزمایشی در این کافی شاپ بوده پیدا شده است، اما هر نوع مالکیت این دستگاه را تکذیب و از حضور آن اظهار بی اطلاعی کرد. در حقیقت، این پسر جوان واقعاً با خود این نمونه آزمایشی را نداشت، چراکه پیش از آن، این دستگاه را به قیمت حدود ۲۰۰ دلار به سایت Craigslist فروخته بود. این قیمت بسیار کمتر از قیمتی است که سایت گیزمودو سال گذشته برای در اختیار گرفتن نمونه آزمایشی “آی- فن ۴″ پرداخت کرده بود.

بازار دیجیتال- شرکت Toshiba به تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید که یک تبلت است به مدل AT200 به بازار معرفی شده است. AT200 به گفته مسوولان این شرکت باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت جهان است که به تازگی معرفی شده است.

این تبلت در واقع در دسته نسل بعدی تبلت‌های آندرویدی Toshiba قرار دارد و قابلیت‌های مختلفی دارد. این محصول مبتنی بر سیستم عامل نسخه ۲/۳ آندروید هانی کامب بوده و ضخامت بدنه آن تنها به ۷/۷ میلیمتر می‌رسد. این در حالی است که ضخامت بدنه تبلت iPad برابر ۸/۸ میلیمتر و ضخامت بدنه تبلت Samsung Galaxy هم برابر ۶/۸ میلیمتر است. وزن این تبلت جدید هم برابر ۵۵۸ گرم است، در حالی که وزن iPad 2 به ۶۰۱ گرم می‌رسد.
نمایشگر این دستگاه از نوع LCD لمسی با اندازه ۱/۱۰ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. بدنه آلومینیومی این محصول ظاهری مدرن را به این دستگاه بخشیده است و از طرفی بسیار شبیه به گوشی iPhone 4 شده است. این تبلت مجهز به پردازنده دو هسته‌ای TI OMAP 4430 است که با سرعت ۲/۱ گیگاهرتزی کار می‌کند. رم این دستگاه ظرفیت یک گیگابایتی دارد و ظرفیت ذخیره‌ای آن امکان ارتقا تا ۶۴ گیگابایت را از طریق کارت‌های حافظه در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این تبلت دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو است که امکان ویدئو چت را به کاربرانش می‌دهد.
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir
Google relatedGoogle Related سرویس جدیدی است که به شما هنگام گشت و گذار در صفحات اینترنت در پیدا کردن صفحات مرتبط با موضوع صفحه موجود کمک میکند.
این سرویس گوگل مطالب خود را از طریق یک نوار نازک در پایین صفحه نمایش پیشنهاد داده و عناوین نمایش داده شده بر اساس اندیکس و رنکینگ موتور جستحوی گوگل بوده و شامل فیلم ها، نقشه ها، بررسی ها و مطالب دیگر مرتبط به آن صفحه می باشد.


مهم‌ترین رویدادی که خبرگزاری‌ها، این روزها در حال آماده شدن برای پوشش خبری آن هستند، نمایشگاه سالانه IFA است که در قلب اروپا یعنی برلین آلمان از فردا، فعالیت‌ رسمی خود را آغاز می‌کند. طبق آخرین خبرهای فاش شده از محصولات جدیدی که در نمایشگاه معرفی می‌شوند، سونی سری جدیدی از گوشی‌های Xperia Arc خود را با پسوند S معرفی می‌کند.

Xperia-arc-S.jpg

این گوشی جدید (Xperia Arc S) دارای یک پردازنده 1.4 گیگاهرتزی تک هسته‌ای است و دلیل دو هسته‌ای نبودن آن نیز شاید به خاطر سیاست‌های خاص سونی اریکسون برای معرفی گوشی‌های جدید باشد. شاخص‌ترین ویژگی این گوشی در صحفه نمایش و دوربین آن است. این گوشی جدید یک دوربین 8.1 مگاپیکسلی با سنسور Exmor R را در خود جای داده است، همچنین کاربران این امکان را خواهند داشت با عکس‌برداری در حالت 3D sweep panorama، تصاویر گرفته شده را به صورت سه‌بعدی نیز در تلویزیون‌های 3D Bravia سونی مشاهده کنند.

از دیگر ویژگی‌های بارز این مدل می‌توان به Resolution 480*854 اشاره کرد که با کمک موتور پردازشی اختصاصی سونی، کیفیت بسیار بالایی از تصاویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود که Xperia Arc S در ماه آینده یعنی اکتبر با نسخه 2.3.4 اندروید عرضه شود. مهمترین مزیت این گوشی را می‌توان در قطر 8.7 میلی‌متری آن دانست. برای اطلاع از امکانات و سخت‌افزارهای مورد استفاده در این مدل، باید منتظر ماند تا به صورت رسمی در نمایشگاه IFA معرفی شود.


منبع:وبلاگینا

شاید مدت زیادی است که امکان مرور نامه‌های الکترونیکی به صورت آفلاین به وجود آمده اما هنوز هم تعداد بسیار زیادی از کاربران ترجیح می‌دهند تا از طریق مرورگرهای وب و به صورت آنلاین این کار را انجام دهند. به احتمال زیاد یکی از دلایلی که کاربران مرورگر خود را ترجیح می‌دهند، کاربری سخت و وقت‌گیر برنامه‌های متعددی است که برای این کار تهیه شده‌اند (تنظیمات سرور، نداشتن محیط کاربری مناسب و ...)، اما در کارآیی و ساده بودن گوگل حرف اول را می‌زند.

offline-gmail-1.jpg



با توجه به دادهای خبری گوگل از دابل کلیک کردن بروی صفحات این شرکت اعلام کرد که وب سایت فیس بوک در ماه ژوئن  ۱ تیلیون بازدید کننده از صفحات آن شده است. 
وب سایت فیس بوک ۸۷۰ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد دارد، بنابراین می شود گفت که ۴۶٫۹ درصد از تمامی تعداد کاربران اینترنت در فیسبوک هستند. 
تعداد بازدید کنندگان منحصر به فرد فیس بوک خیلی بیشتر از ۷۵۰ میلیون کاربر است، فیس بوک می گوید حتی اگر شما عضو فیس بوک نباشید به سادگی امکان دسترسی به بخش های خاصی از سایت دارید.
در رتبه دوم بیشترین بازدید کنندگان وب سایت یوتیوب می باشد، که دارای ۷۹۰ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد که در ماه ژوئن به ۱۰۰ میلیارد بازدید کننده رسید.
یاهو در مقام سوم بیشترین بازدید کنندگان قرار دارد، با ۵۹۰ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد که ۷۸ میلیارد صفحه از آن دیدن شده است.
منبع:گویا ای تی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگی است که در مورد همه چیز اطلاعات داریم و امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و به دوستانتون و هر کسی که میشناسید معرفی کنید. در ضمن نظر دادن یادتون نره. ممنون از وقتی که گذاشتید.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع و آدرس shadow20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 207
بازدید کل : 32303
تعداد مطالب : 272
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


Create your flash banner free online Check Google Page Rank

javahermarket

آپلود رایگان عکس
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

Free SEO Tools

Generate your flash banner free online